LOG

Hvornår kan jeg "snyde"teste?

6 indlæg i dette emne

Hej tøser

Vi er igang med vores første fryseforsøg. Så jeg tager femenest 1 pille 3 gange dagligt. Og Crinone morgen og aften. - dette skulle, så vidt jeg ved ikke give udslag på en test.

Men, på fredag er det 14 dage siden jeg fik lagt 2 fryseæg op.. (alle 3 klarede optøningen, men de ville ski ikke gå med til at lægge alle 3 op) Jeg skal så have taget blodprøve og kan få svar i løbet af dagen.

Men min dejlige mand er ikke hjemme og jeg vil jo gerne dele den, forhåbentlige, gode nyhed med ham så hurtigt som muligt.

Og derfor er spørgsmålet - kan jeg teste selv hjemme med god chance for et korrekt resultat? - og hvornår kan jeg evt. dette?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er så svært at råde til, for jeg kan godt skrive at du kan teste nu, for det kan du jo i realiteten godt, men det der er så pokkers dumt ved det er, at du ikke kan regne med testen..

Jeg har selv været igennem 2 ICSI forsøg og havde en positiv test i begge forsøg helt frem til dagen inden testdag, men begge gange var det hormonerne der gik ind og lavede et falsk positivt svar :(

Men det kan også godt være du kan teste og den vitterligt er positiv og bliver ved at være det..

Personligt ville jeg vente på blodprøven, selv om det er pisse hamrende svært ikke lige at teste :)

Men uanset om du hepper eller ej, så håber jeg bestemt på et positivt resultat :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 dage efter ÆL-sprøjten burde du kunne stole på en evt. positiv test - mens en negativ godt kan blive positiv efter et par dage mere. Good luck!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke taget ÆL-sprøjte denne gang.

Har kun taget femenest og fra 3 dage før ÆO har jeg taget crinone.

Derfor tænkte jeg at der burde jo ikke være noger som kunne påvirke en test.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke taget ÆL-sprøjte denne gang.

Har kun taget femenest og fra 3 dage før ÆO har jeg taget crinone.

Derfor tænkte jeg at der burde jo ikke være noger som kunne påvirke en test.

Ok så burde du nok snart kunne regne med en positiv test.. Nu kender jeg godt nok ikke til det du har taget, jeg fik nemlig ovitrelle, som jo er ÆL sprøjte og den kan jo godt drille og give et falsk positivt resultat, men hvis du ikke har taget den ville jeg da nok snart prøve at snydeteste :whistling :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der ingen ko på isen - hvis ikke du har taget noget, der indeholder hCG (graviditetshormonet), som blandt andet findes i ÆL-sprøjterne Ovitrelle og Pregnyl - så er det kun, hvis du ER gravid, at testen vil blive positiv.

Så tis du bare :glad :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER