Nitzen1987

1. lægebesøg i morgen

11 indlæg i dette emne

Så er det i morgen, at jeg skal afsted til mit 1. lægebesøg - synes det er lidt spændende :) min mand har fri fra arbejde, så han tager med :)

Hvornår skal/var I til 1. lægebesøg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den 18. november, og jeg synes at der er lææææænge til. Har både tvivl og spørgsmål og ting jeg gerne vil vide eller have vendt.

Håber det går rigtigt godt i morgen :)

/Sarah

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weee. held og lykke.

Jeg skal på tirsdag der er jeg 9+5.. Min det er jo bare vandrejournal + blodprøve..

Glæder mig meget mere til NF scanning.. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til lægen d. 21 for at stare min vandrejournal op med sygeplejersken, og får at få taget en blodprøve. Jeg skal først til det "rigtige" lægebesøg d 28. Der er læææææænge til !! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med det :goodluck

Jeg skal selv først d. 15.11. Det bliver spændende- meeeeen må også sige, at jeg næsten glæder mig endnu mere til første scanning og det bliver først i starten af december, har min læge sagt, så der er sørme læææææænge til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal d. 18/11, hvor det både er blodprøver og lægeundersøgelse. Jeg er 9+1 til den tid.

Men jeg har været afsted i dag og snakket med sygeplejersken, hvor der blev startet op på vandrer-journalen. Sådan er proceduren hos min læge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været af sted til 1. lægebesøg :) Til min store overraskelse klarede lægen det hele selv, så jeg skulle ikke en gang ind til sygeplejersken :) Rigtig god oplevelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til 1. lægebesøg d. 27. Oktober. Dejlig oplevelse! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal den 9. november :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var den 1 november.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var allerede d. 11. oktober! og allerede d. 5 oktober var jeg forbi sygeplejesken med blod og urin prøve.

Det var ok - det var ikke min alm. læge med en mandlig afløser, men det var jo bare papirarbejde og blodtyk, så det gik.

I Tirsdags var jeg så fordi Rigshospitalets center for generiske sygdomme da vi frygter klumpfod (Min far har 2 dobbelt sidede), men de kunne bare sige at risikoen ville være lidt højere end for alle andre - Tak for ingenting :klap

Nu er næste step NF d. 28/11 og 1. jordmor besøg d. 30/11 (Det kunne være at man snart skulle få det sagt til chefen - jeg kan jo ikke blive ved med at rende i arbejdstiden uden en forklaring)

Vh, Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER