Guest Cirkeline88

mormor arme...

13 indlæg i dette emne

jeg har ret fede overarme, og der til hørende slaske arme..

hvordan slipper jeg af med dem? har i nogle gode råd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Creme og træning har hjulpet meget på mine :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvilken slags træning? for det der med at stå i et træningscenter det kan jeg ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan bare styrketræne armene selv :)

To halvliters flasker, med vand (sand), også bare i gang :D

jeg har nu godt nok trænet i center..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et kosteskaft, som jeg bruger til at tarene oevre ryg og mormorarme med :)

En af de gode er at holde det lodret bag ryggen, altsaa med en arm over og en arm under bag paa ryggen, hvis det giver mening. Saa lav en bevaegelse, saa kosteskaftet gaar lodret op og ned. Byt armene rundt og gentag - det kan godt goere lidt nas, men paa den gode maade :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan bare styrketræne armene selv :)

To halvliters flasker, med vand (sand), også bare i gang :D

jeg har nu godt nok trænet i center..

jeg får bare aldrig taget mig sammen til at træne i et center, jeg blir så flov når jeg står der ved siden af de tynde tynde piger :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også mormor arme og ved ikke selv hvordan man kommer af med dem...

Jeg kan udemærket godt følge dig mht det at stå i et fitness center og føle at alle glor på en fordi man ikke lige ser ud som de tynde piger... jeg har selv haft rigtig svært ved det... så kan udemærket godt følge dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også mormor arme og ved ikke selv hvordan man kommer af med dem...

Jeg kan udemærket godt følge dig mht det at stå i et fitness center og føle at alle glor på en fordi man ikke lige ser ud som de tynde piger... jeg har selv haft rigtig svært ved det... så kan udemærket godt følge dig :)

tror det afhænger meget af hvilket center det er. det center hvor jeg træner i er der rigtig mange overvægtige kvinder og dem har jeg da kun respekt for - de er jo i gang med at gøre noget ved det :respekt vil sige der er langt flere overvægtige end ikke overvægtige, og der er masser af holdtræning der er tilpasset dem :) så tror det handler om at finde et godt center. de fleste steder kan man jo få en gratis prøvetime og lige se om det er noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også mormor arme og ved ikke selv hvordan man kommer af med dem...

Jeg kan udemærket godt følge dig mht det at stå i et fitness center og føle at alle glor på en fordi man ikke lige ser ud som de tynde piger... jeg har selv haft rigtig svært ved det... så kan udemærket godt følge dig :)

tak :biglove jeg vil gerne tabe bare lidt af mine for mange kg. inden jeg går i et center, så tror jeg at jeg vil ha det bedre med det for så er jeg jo igang..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hiver lige denne her op igen, håber at flere har nogle gode råd :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg abonnerer på iForm og de har haft et program hvor de lover flotte arme på 9 uger. Men det kræver jo at du er villig til at gøre en indsats - der findes ingen genveje! Alle øvelser kan sagtens klares hjemmefra.

Program

Uge 1-3: 2 gange om ugen.

Alle øvelser 3 sæt a 15 gentagelser

  • dips fra stol 380689-1-1243977890194.jpg
  • overhead extensions (samlede arme) 8029620.jpg
  • overhead extensions (albuer til siden)
  • extensions liggende på bold (evt. på en måtte på gulvet, hvis du ikke har en træningsbold) arme3.jpg
  • kick backs 15min-kick-backs_300.jpg

(gider ikke finde flere billeder - prøv at google og PM evt mig hvis du kommer til uge 4, så skal jeg nok hjælpe!)

Uge 4-6: 2 gange om ugen.

Alle øvelser 3 sæt a 12 gentagelser

  • Basic curls
  • Scott curls på bold
  • Hammer curls med twist
  • Koncentrerede curls
  • Inclined curls med håndvægte på bold

Uge 7-9: 2 gange om ugen.

Alle øvelser 3 sæt a 15 gentagelser

    [*]Tricepsudstrækning

    [*]Overhead extensions

    [*]Dips fra stol med ben på bold

    [*]Alternate biceps curls på bold (15 til hver side)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det vil jeg prøve :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nogle virkelig gode råd, især træningsguiden af BK Kompis.. Rigtig sejt! :) Jeg har selv næsten givet op med mine arme, og overvejer lidt at kontakte dem her http://www.klinikmatch.dk/.. Jeg synes nemlig heller ikke at der er noget der virker, men nu vil jeg først lige give denne træningsguide en chance :) Så må vi se! Godt at jeg faldt over denne tråd! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER