s.k.w

sover ikke rigtigt.

10 indlæg i dette emne

hejsa jeg ville høre om der er nogen der måske har det på samme måde eller kender nogle gode råd?? min lille søn er 2.1/2 mdr nu og han sover kun immel 10-30 af gangen også vågner han også skriger han total, han er ikke til at få ro på igen før man tager ham op, jeg har prøvet at trække den længe med at tage ham op men han bliver totoal gemmen svedt af at skrige så meget, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre mere, han bliver puttet med ren ble og mad i maven og ha bøvset af, jeg får intet lavet her hjemme og er meget træt pga jeg ikke får sovet, eller noget tid til mig selv, jeg har lagt mærke til han prutter en del, men virker ike som om det går ham på..

håber der er nogen her der kan hjælpe mig??

hilsen den trætte mor smiler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder lidt som min dreng for tiden <_<

Han skriger godt nok ikke på den måde, men han er bestemt heller ikke interesseret i at sove.

Har hørt fra nogle af de andre herinde at det kan skyldes det tigerspring, der kommer omkring 12 uger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder lidt som min dreng for tiden <_<

Han skriger godt nok ikke på den måde, men han er bestemt heller ikke interesseret i at sove.

Har hørt fra nogle af de andre herinde at det kan skyldes det tigerspring, der kommer omkring 12 uger.

hvad gjorder du så??? hvordan håndteret du det?? hvordan fik du ham til at falde dybt i søvn?? og hvorfor nogle tids punkter lagde du ham til at sove??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan opfører min dreng sig også i dag. Hvad var det nu tigerspring var?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad gjorder du så??? hvordan håndteret du det?? hvordan fik du ham til at falde dybt i søvn?? og hvorfor nogle tids punkter lagde du ham til at sove??

Jeg er netop i gang med at læse kapitlet i bogen. Det er lidt forskelligt, hvordan de reagerer på springet, men det er fx ved at græde meget eller ved at være meget omklamrende.

Theo vil være hos mig hele tiden og helst med bryst i munden. Så hver gang jeg har lagt ham i sengen vågnede han igen. Nu har jeg siddet med ham på skødet i snart 2 timer, hvor han har sovet. Han er kun vågnet en enkelt gang, hvor han græd og så gav jeg ham bryst igen. Han faldt i søvn med det samme.

Det er selvfølgelig en lidt anstrengende løsning, men dette tigerspring skulle kun vare en uges tid. Lige nu fokuserer jeg bare mest på at give ham noget søvn.

Jeg er altså utrolig imponeret over den bog. Det passer virkelig det der står. Hvis du ikke har den, så synes jeg klart at du skal anskaffe dig den. Den giver én lidt mere ro, når baby er urolig. For så ved man hvorfor og man ved at det går over igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan opfører min dreng sig også i dag. Hvad var det nu tigerspring var?

Nogle hollandske forskere har skrevet en bog om barnets mentale udvikling. Den viser sig i 10 forskellige spring. Under disse spring reagerer barnet måske anderledes end det plejer. I bogen forklarer de hvorfor.

Den er virkelig god :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad præcis hedder den bog?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad præcis hedder den bog?

"Vidunderlige uger" - Hetty Van De Rijt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er netop i gang med at læse kapitlet i bogen. Det er lidt forskelligt, hvordan de reagerer på springet, men det er fx ved at græde meget eller ved at være meget omklamrende.

Theo vil være hos mig hele tiden og helst med bryst i munden. Så hver gang jeg har lagt ham i sengen vågnede han igen. Nu har jeg siddet med ham på skødet i snart 2 timer, hvor han har sovet. Han er kun vågnet en enkelt gang, hvor han græd og så gav jeg ham bryst igen. Han faldt i søvn med det samme.

Det er selvfølgelig en lidt anstrengende løsning, men dette tigerspring skulle kun vare en uges tid. Lige nu fokuserer jeg bare mest på at give ham noget søvn.

Jeg er altså utrolig imponeret over den bog. Det passer virkelig det der står. Hvis du ikke har den, så synes jeg klart at du skal anskaffe dig den. Den giver én lidt mere ro, når baby er urolig. For så ved man hvorfor og man ved at det går over igen :)

jeg har også lige lagt med bette mand i sengen og fik selv en halv time og han sover heldigvis videre smiler men ja den bog må jeg lige ud og ha fat i smiler takker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER