Naturegirl

Slynge

8 indlæg i dette emne

Jeg skal føde mit første barn til nytår, en lille prinsesse.... :loveshower

umiddelbart er jeg kæmpe tilhænger af at bruge slynge til den lille, lige fra starten, og jeg kan finde mange gode argumenter til at bruge slynge.... men jeg har, af gode grunde, aldrig prøvet det.... jeg tænker at en såkaldt ringslynge ville være det bedste.... har nogen af jer herinde erfaringer med at bruge slynger og hvad synes i..??

:help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt en vikle i stedet for en ringslynge. Ringslyngen udelukkede jeg fordi den kun sidder på den ene skulder og ikke har støtte på lænden.

Jeg har ikke fået brugt viklen så meget endnu fordi Ronja blev lidt sur hver gang hun blev lagt i den. Nu har en veninde vist mig en anden stilling så jeg håber at komme i gang med at bruge den nu her :) Umiddelbart mener jeg også der er flere stillinger med vinklen end med ringslyngen, men det er jeg ikke helt 100 % sikker på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en strækvikle og har brugt den lige fra vi var på sygehuset, hvor Silje vejede under 2kg.. Og bruger den stadig nu hvor hun er over 5kg :)

Den er fantastisk.. Ganske enkelt.. Specielt de dage hvor der er behov for ekstra tryghed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en koale strækvikle købt på slynger.dk og jeg elsker den!! :loveshower Et af de bedste køb jeg har gjort :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wilma levede de første par år i sin ringslynge - der afholdes kurser i brug af slynger, hvilket måske kunne være noget når junior er kommet ud.

Har kun positive ting at sige om ringslyngen.

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har brugt strækviklen rigtig meget. I sær da baby var helt lille.

De kan lægges og sættes op, alt efter hvad man "er til"/humør på baby.

Super nem at bruge.

Jeg lavede min egen, bare et langt stykke stof med lidt stræk som blev zig zag'et. Og så bare you tube og google.

Det fungerede så godt hos os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brugt strækviklen rigtig meget indtil Sarah var 5-6 måneder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ogsaa, at jeg er ved at blive overbevist om slynger... fandt slyngeskolen igaar og skrev mig op til nyhedsbrev for at faa guiden. Du kan finde siden her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER