Fru-Malling

barnevogn

7 indlæg i dette emne

Hej piger..

Ja lidt tidligt, men er der andre der er begyndt at lure lidt på barnevogn.

Jeg havde en odder sidst, og var ikke særlig tilfreds med den, derfor er vi ret overbeviste om at vi skal have en emmaljunga denne gang. Men vil hører, er der andre end mig der måske synes det er nogle meget mørke og "kedelige" sorte farver alle sammen? Jeg kan godt lide lidt pangfarver. Til storebror har vi en nitro city i orange - synes selv den er mega fed. Men jeg synes at barnevognene i 2012 er ret triste at se på i forhold til. Overvejer at købe en brugt fra tidligere år, men det vil kæresten ikke hører tale om..

Så det ender jo nok med en kedelig barnevogn :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kigger også, selvom vi ikke skal købe før end til marts :) Vi vil gerne have en Odder :) Har ikke det store kendskab til Emmaljunga... Er det ikke muligt at finde en tidligere årgangsmodel i butikkerne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved det egentligt ikke.. det irriterende er at jeg ikke længere har katalogerne fra forrige sæsoner. Men måske det er muligt at fremtrylle én et sted.. :)

Tak for rådet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så langt er vi slet ikke kommet. Men jeg regner med at vi kigger på odder eller emmaljunga.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har kigget, eller jeg har og manden samtykker glad :whistling

Vi har stort set besluttet os for at finde en Emmaljunga kombivogn brugt. Den skal saa vaere i fin stand, fra ikkeryger/ikke dyr hjem, kun brugt til 1 barn og i en koensneutral farve. Har godt nok lige set en roed, som jeg er lidt lun paa, meeeeen det er lidt tidligt. Ellers har jeg ogsaa set en i nogle blide beige/brune farver, som jeg ogsaa godt kunne forestille mig.

Tror vi for alvor indleder barnevognssoegningen naar vi kommer hjem fra bryllupsrejse i januar :shop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil også købe brugt, men jeg ved ikke hvilken. Gerne en lidt praktisk én :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal snart et smut til Danmark og min mor vil gerne med ud og kigge paa barnevogne i forretningerne. Saa haaber jeg at blive sikker paa model og farver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER