sala

av av av

4 indlæg i dette emne

Hej piger

synes slev ikke det er sjovt at være gravid denne gang. Har plukveer hele tiden og har derudover også fået bækkenløsning, så har også ondt i bækken og ryg hele tiden. Jeg kan ikke rigtig holde til at lave noget uden det gør ondt og jeg bliver nødt til at ligge mig.

Laura var hjemme fra vuggestuen med skoldkopper hele sidste uge, og Sarah var hjemme 3 dage med blærebetændelse, og det gjorde bestemt ikke hverken plukveer eller bækken bedre. Jeg føler mig som en rigtig tudemor, som ikke kan holde til noget og ikke rigtig kan lave noget sammen med mine store piger, og det giver mig dårlig samvittighed overfor dem, for de har ikke valgt at skulle have en lillesøster.

Jeg synes næsten ikke det er til at overskue at der stadig er næsten 14 uger endnu til termin, hvis det skal fortsætte på denne måde.

Undskyld mine brokkerier, men synes bare det er rigtig træls at min sidste graviditet skal drille så meget.

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Du får lige en masse af dem her :kram kender alt til det.. Undtagen at dette er

mig første barn, så har ikke andre end mig, at tage mig af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du får også lige en masse :kram :kram :kram :kram

Er virkelig glad for det ikke er mig som har det sådan der. Har virkelig ondt af dig.. Det må godt nok ikke være sjovt... Og især ikke når du har to andre børn..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det lyder som en hård omgang... Håber at de sidste uger ikke bliver for lange for dig... Jeg har heldigvis ingen gener, men synes stadig der er lang tid igen hi hi

:kram :kram :kram

Håber det hjælper med lidt ro på igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER