pukimusen

nok heller ikke denne gang

7 indlæg i dette emne

ja i insiminering nr 4 ser eller ikke ud til at lykkes har ikke kunne tester posetiv på 16 dagen efter insiminering, har dog ikke fået mit mens end nu... mæænnnn har da godt en dårlig fornemmelse..

har brugt dagen i går på at tude og være sur på mig selv..

vi har jo i sidste uge fået beskeden at vi Intet fejler nogen af os... så hva går der galt... føler det hele er min skyld, for det jo MIN krop der fejler hele tiden..... forstår det ik..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du må ikke være så hård ved dig selv, selvom jeg godt forstår dig :kram2 Går også selv rundt med de tanker, bortset fra jeg fejler noget.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er det bare noget p**!

Håber det er i orden at jeg krydser fingre lidt endnu. Alt håb er jo ikke ude før mens er der.

Hvad er planen så nu?

Vi fejler jo heller ikke noget på papiret, men kan alligevel ikke få lavet den baby - så jeg forstår virkerlig dine frustrationer! Vi har dog "kun" været igennem to mislykkede IUI'er..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram2 :kram :kram2 :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 Øv, altså! Det er jeg ked af, men håbet er vel ikke helt ude endnu? -selv om jeg godt kan forstå, at det er svært at tro på, når man føler, at den ikke er der...

Håber det bedste og sender :bd jeres vej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja hva planen? der er vist ikke nogen plan... idag er den rigtig dag jeg skal ha mit mens, men det er ikke kommet endnu, men jeg er sikke på jeg ikke er gravid... så gider ikken gang tag en extra test.... :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER