Havbaek

Jeg er blevet en af dem der tænker for meget SUK.

12 indlæg i dette emne

Selvom vores projekt først lige er startet (August) for alvor, så er jeg blevet en af dem der tænker for meget SUK :(

Min krop reagere ved det mindste pt. Min cyklus svinger mellem 16 til 21 dage. Mens i henv. 2 til 6 dage. Springer helt vildt, så jeg går og tænker om jeg nu er gravid når min mens ikke kommer til tiden :prik

Ømme og spændte :hophop og da jeg i forvejen bruger 90 H i bh, så er det et par store piger der bliver ret så ømme skal jeg hilse og sige. Og bedre bliver det ikke når jeg skal sove, så må jeg sove med stropbluse for bare at have lidt samling på pigerne, så bliver de ikke så ømme igen og det er nogenlunde til at holde ud når jeg står op igen om morgenen. Jeg får nogle voldsomme jag i æggestokkende/underlivet, som virkelig trækker pusten ud af mig hvis de er særlig slemme :o

Min lugte sans, smag m.m spiller mig også et pus engang imellem, så kæresten får sig nogle billige grin engang imellem :bask (mænd altså :biglove ).

Så nu har jeg sagt til manden det er slut med at tænke projekt baby, og bare lade tingene ske uden jeg konstant skal tænke på det eller at han snakker for meget om det. Så nu må vi se hvornår min krop falder til ro sammen med tankerne omkring projekt baby. Og så bare håbe på vi i den nærmeste fremtid står med den postive test.

Derfor har jeg valgt at give mig selv det pusterum, og starte op på 1 af mine gamle hobbys, som kan give mig noget andet at tænke på, hvilket det også gør. Så håber det kan give mig så meget ro i hovedet med projekt baby, at det lykkes. For det andet her er godt nok træls og nervepirrende at gå og tænke, håbe om der er bid eller ej m.m Men hvor vil jeg dog gerne snart være :gravid med vores hjertebarn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan melde mig ind i klubben her!! Ved min første graviditet, var jeg ved at gå ud af mit gode skind. Til sidst "droppede" vi hetzen, og så blev jeg gravid. Testede først da jeg var noget over tid. Troede slet ikke den var der. :rolleyes 2 gang var det uplanlagt, så det var jo "meget" nemt.

Denne gang tænker jeg helt vildt, men det er mere over alle mulige ting, der taler for og imod nr 3. Men det er også ved at drive mig til vanvid.

Håber det snart lykkes for jer. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig også ind i klubben :whistling

Jeg venter på min første ikke p-pille styret mens. Aner jo ikke hvor lang min cyklus er men er på dag 32 siden sidste mens. Tog en test i morges som var negativ. Er lige ved at gå ud af mit gode skind over det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også hele tiden på, hvornår jeg mon bliver gravid. Det er hårdt at gå og vente på og kender alt for godt det, du beskriver. Det virker så håbløst nogle gange, men der er jo ikke andet for end at holde ud. Nogle gange tænker jeg, hvorfor min krop gør, som den gør, i det næste at jeg må være gravid, og endeligt om jeg egentlig ikke plejer at have det sådan. :blink Bortset fra lidt ømme :hophop kan jeg ikke mærke en dyt, så jeg er allerede ved at miste modet for denne cyklus og skal først teste om en uge :prik Hvis man først tænker over det, så er der f... længe til næste ÆL/chance.

Vi må bare holde ud og håbe, den snart er der :bd :bd :bd

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kan jeg osse melde mig ind. Især i starten var jeg en af dem der overananlyserede alt. Så begyndte jeg at slappe mere af, hvilket var rart. Der var osse nogle måneder hen mod et halvt år, hvor jeg heller ikke blev skuffet når mens viste sig. Men nu hvor vi med hastige skridt nærmere os 2 år (næste måned) er jeg blevet kuk i kalechen igen :kuller. Bliver, eller rettelse! ER helt kulret. Det bliver en laaaang uge denne her. Har forventet mens på søndag.....

Nårh - ville egentlig bare sige at jeg sagstens kan sætte mig ind i hvordan du har det! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan også godt melde mig her! Havde det også sådan begge gange. Her hjalp det at prøve glemme det hele og finde på noget andet og lave, for nu venter jeg nr. 2 :loveshower

Håber at i også snart får heldet med jer! :goodluck og :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt dejligt at vide jeg ikke er alene om det. For det er bestemt ikke sjovt konstant at gå rundt med de tanker hvornår det lykkes m.m

Men nu har jeg min nyoptaget gl. hobby at gå igang med igen. Nemlig heste, og har fundet en parthest allerede.

Så skal det nok kunne aflede mine tanker bare lidt.

Har også en mand der forstår mig på det punkt, så vi snakker kun om det tilfældigt eller hvis jeg lige fanger manden i at kigge på babyudstyr online :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen i klubben <_<

Det er virkelig frygteligt, at man slet ikke kan styre sine tanker og forhåbninger!

Håber snart det bliver jeres tur :)

:goodluck og :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja kan kun sige at du ikke er alene. Er selv ved at gå amok over alle tankerne omkring graviditet. Tænker hele tiden frem. Så tænk hvis det nu er den her måned så har jeg termin der også kan vi begynde og fortælle der omkring den dato osv osv. Har også oplevet at min krop spillede mig et pus. Trode faktisk at jeg var gravid pga af metal smag og øget træthed og en meget mærkelog blødning omkring mens men nej. Også bliver man bare såååå skuffet. Krydser fingere for dig held og lykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan kun tilslutte mig.. Og er kun i første cyklus!!! Jeg bliver da gal hvis vi kommer til at være lidt tid om at lave baby.. ;)

Jeg er på dag 29 nu, men da det som sagt er min første p-pillefri cyklus ved jeg ikke om dette er normalt eller om jeg faktisk er gravid! Testede lørdag og den var negativ, og nu venter jeg til sidst i denne uge hvis ikke mens har vist sig. Det ene øjeblik føles det som om den er lige på trapperne, det næste som om der måske sker noget helt andet i underlivet, det tredje kan jeg intet mærke. Synes jeg har lidt on/off kvalme, men det kan lige så godt være min psyke der spiller mig et pus. Suk altså... Hader at jeg kender min krop så dårligt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

baaaah jeg går rundt i min første cyklus og kan slet ikke finde ro! det værste er tiden som bare går SÅ SÅ langsomt.

ville ønske at jeg bare kunne lukke øjnene og vågne op med en positiv test i hånden... hver gang jeg kigger på et eller andet omkring baby, så begynder mit hjerte at banke og alting snurrer rundt i hovedet på mig..

"jeg må være gravid, jeg kan ikke holde andet ud"

"eej, det er for utroligt at det kan ske i første forsøg"

"hvornår blir' det testdag, hvornår blir' det testdag!!"

hvorfor skal det være sådan et stort ønske, kunne det ikke bare være "hovsa" eller "nå, jeg er sørme da gravid skat!" tror også jeg finder mig en hobby...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde det på præcis samme måde, da vi var igennem vores behandlingsforløb... Jeg SKULLE bare være gravid og prøvede at finde alle mulige symptomer... men jeg var faktisk også gravid :loveshower Så for 10 uger + 6 dage siden, fødte jeg en dejlig datter. Nu går jeg allerede og tænker på, hvornår min mand bliver klar til nummer 2 :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER