Myliona

Teste før tid..

18 indlæg i dette emne

TILLYKKE :loveshower :loveshower :loveshower

Du burde ikke kunne teste positiv hvis du ikke er gravid. for du har ikke stoffet i kroppen medmindre du er gravid.

sååå stort tillykke og velkommen til :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker mere på risikoen for en biokemisk - er den ikke størrere.. Der er vel en risiko for det "går i sig selv"?

Men min test i dag er NOGET tydligere end i går - men den er så også med morgenurin jo :whistling

Men er helt oppe og køre.. Det er bare så fedt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er altid chancen for at det går galt, men mit råd til dig er at du ikke skal tænke på det.

Jeg synes de første 12 uger var stressende og har flere gange troet jeg måske havde spist noget der gav positiv test og derfor testet igen ;-)

Men heldigvis er der flere hvor den bliver end hvor det går galt. sååå nu siger jeg det

:balloons DU ER GRAVID :balloons

:loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positiv 3+3 og hun hænger stadig ved :loveshower

Der er selvfølgelig risiko for en bio, men når testen er så tydelig tror jeg godt du kan regne med det :balloon

Tillykke :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-3938-093910200 1319277593_thumb.jpg

Den tydelige er fra i morges 3+4.

Den mindst tydelige er fra i går eftermiddag 3+3 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeej hvor er det fedt. TILLYKKE!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede meget tydeligt positiv da jeg ifølge scanningslægen var 3+5 og spiren hænger troligt fast endnu :loveshower så du er :gravid

men der vil uanset hvad altid være en risiko for at abortere, men risikoen mindskes markant efter 12 uger :) nu har jeg selv aborteret to gange og mit råd er at du skal glæde dig over at du er gravid og så tage en dag af gangen :) (tror forresten at jeg har lurret hvem du er :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede meget tydeligt positiv da jeg ifølge scanningslægen var 3+5 og spiren hænger troligt fast endnu :loveshower så du er :gravid

men der vil uanset hvad altid være en risiko for at abortere, men risikoen mindskes markant efter 12 uger :) nu har jeg selv aborteret to gange og mit råd er at du skal glæde dig over at du er gravid og så tage en dag af gangen :) (tror forresten at jeg har lurret hvem du er :P)

Du kan altid pm'e og gætte hvem jeg er ;) Hvis det er rigtigt, skal jeg nok stå ved det - bare du ikke siger det til andre. Men vil da også gerne høre grunden til du tror du har gættet det :) også gerne i pm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! Og velkommen til! :balloons

Jeg testede positiv da jeg var 3+5 og den lille er stadig på sin rette plads! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :-)

Jeg har også tidligere kunne teste tidligt positivt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er glad for at høre at flere har testet tidligt, og at den har holdt ved :)

Vil bare gerne have de næste uger overstået :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke - håber den lille holder ved :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine cyklusér har de sidste par gange været lidt underlige.

Så hvornår skal jeg regne med menses? Det er jo lidt svært... Oftest er den 28 dag, men den er nogen gange 29.

I morgen er dag 28, og tirsdag er dag 29.

Puha, er ret nervøs og spændt.. Det er ligesom det første "delmål" - at nå forbi mens uden at den kigger forbi :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower Tænk positivt, så er jeg sikker på, at spiren bliver :) Er spændt på, om du er den jeg tror du er :P Håber snart tirsdag er overstået, så kan du se lidt fremad :) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er velkommen til at gætte.. det er ikke fordi jeg er hemmelig for jer herinde - det er for evt familie og venner som kunne finde på at kigge herind ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :loveshower

Jeg testede positiv da jeg var 3+3 og 3+4 og hun er snart 7 måneder nu :biglove

PS : Jeg aner ikke hvem du er :) Så her er du hemmelig nok..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, håber sådan den er der i hvert fald..

Har den sygeste kvalme lige nu :rolleyes Og i morges vågnede jeg op med ømme bryster.. Så tegnene er der i hvert fald!!

Grunden til jeg testede var også pga de små tegn.. Jeg er fx også nødt til at tage en eftermiddagslur!! Er simpelthen SÅ træt hele tiden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER