Verdier

Tid til læge..

3 indlæg i dette emne

Ja, er det ikke her ved de 9 uger at man skal have taget de double test osv? Har endnu ikke kontaktet lægen, siden jeg blev sendt til scanning, så må vel hellere få det gjort på mandag.. Synes bare der har været så meget her på det sidste..

Hvordan går det ellers med jeres graviditeter rundt omkring? Jeg synes jeg render rundt og ligner en flodhest - er total oppustet konstant og har stadig en træls kvalme.. Og så har jeg endu ikke fået fortalt det til mit arbejde, fordi der er lidt rod i kontrakt og forlængelse mv., så synes bare det passer så skidt og få det sagt.. Men er nok nød til det, for jeg havde en magtanvendelse og rullede rundt med en af knægtene der og det er jo nok ikke optimalt hvis der skulle ske noget! Så det må også blive i næste uge..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal til min første scanning på onsdag, og glæder mig så meget, der vil jeg være 11 + 5 så jeg har været ved lægen og fået taget blopprøver til double test.

Min hovedpinde er så småt ved at forsvinde og der går heldighvis flere dage i mellem mine opkastinger, men har detsværre fået redet mig en dejlig forkøelse :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var hos lægen i torsdags (10+1) og fik taget diverse prøver. Så synes da bare du skal ringe og få en tid :)

Jeg følger mig også bare oppustet og tyk lige pt. Og jeg lider stadig meget af kvalme og opkastninger, så blev nød til at fortælle det på arbejdet da de begynde at undre sig over at jeg er så meget syg lige pludselig. Men jeg arbejder heldigvis kun sammen med kvinder og de fleste har selv børn, så ingen sure miner her, alle er søde og støttende. Jeg håber bare snart at det ville gå langt væk! For jeg er godt nok træt af det!!! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER