Fru-Malling

Ny her..

7 indlæg i dette emne

Jeg melder forsigtigt min ankomst her.

Kan lige præsenterer mig.

Jeg er 22 år og min kæreste 26. Han er elingeniør og læser cand.merc.jur. Vi har en dreng på 2½ år, og skal giftes til august. Og ja, så har vi lige fundet ud af, at vi venter os til juni. :) Så der sker en del i vores lille familie. :wee

- og forresten bliver man "meldt ind" i en gruppe? og hvordan kan jeg skrive status? Der er ikke noget felt at skrive i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til :balloons og tillykke med :gravid mener du statusopdatering ude i siden? Den kan du vist først bruge når du har skrvet 10 besvarelser :)

Du kan jo bevæge dig rundt over hele forummet, der er en masse forskellige... Hvis du har termin i juni hører du til her :)Derudover er der et forum, der omhandler graviditet generelt med snak om graviditet, et forum hvor man kan oprette en graviditetstråd, hvis man er til det... Nu du har et barn i forvejen kan du måske også bruge børneforummerne :) Derudover er der smalltalk hvor er debatteres og snakkes om alt mellem himmel og jord... Men synes da bare, at du skal kigge dig lidt omkring... Babyklar er et rigtig hyggeligt forum :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nåår okay.. mange tak :) når men det kommer nok til at gå hurtigt :loveshower

Jeg var bare lidt i tvivl om man skulle meldes ind et sted, fordi der stod ude i siden at jeg ikke var meldt til noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmmm... det ved jeg da ikke lige hvad er for noget :unsure du er jo blevet medlem :) tror bare at du skal se bort fra det :) Du kan jo sagtens læse og skrive herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke og velkommen til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER