Betty87

Æl-test

27 indlæg i dette emne

På ham :goodluck Jeg kunne godt, hvis det havde været mig :rolleyes, have testet igen i dag- men det var kun for at se, om den blev mere positiv end den er :P Den er positiv :glad

God arbejdslyst :)

Haha... Som du dog kan sige det.. Men jo tak.. Vi har arbejdet hårdt på sagen både igår og idag :hump

Jeg testede igen idag og den ser mindre positiv ud, så æl toppede nok igår!!

Men jeg synes godt nok det er tidligt at æl topper på dag 10 når min cyklus er på 32 dage - så det burde jo egentligt først være om en uges tid.. :huh Men hva faen - kvindekroppen er ikke til at blive klog på! :unsure

Så nu håber jeg bare der er gevinst :bd

post-2401-070743900 1319886866_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha... Som du dog kan sige det.. Men jo tak.. Vi har arbejdet hårdt på sagen både igår og idag :hump

Jeg testede igen idag og den ser mindre positiv ud, så æl toppede nok igår!!

Men jeg synes godt nok det er tidligt at æl topper på dag 10 når min cyklus er på 32 dage - så det burde jo egentligt først være om en uges tid.. :huh Men hva faen - kvindekroppen er ikke til at blive klog på! :unsure

Så nu håber jeg bare der er gevinst :bd

ÆL-testen måler LH-hormon - det er det der frigiver ægget, når LH-hormonet topper og ÆL-testen er positiv, så går der ca. 24-36 timer til ægløsningen finder sted, så selvom teststregen er aftagende i styrke er det ikke ensbetydende med at ÆL nødvendigvis har fundet sted :) Og måske du bare har en kortere cyklus denne gang :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER