fynboen

andet lægebesøg...

13 indlæg i dette emne

I dag skal jeg til anden lægeundersøgelse... Er lidt spændt på om det er noget helt andet i forhold til jordemoder besøgene...

Nu må vi se... skal først derned kl. 15.10, da kæresten skulle have muligheden for at komme med og han arbejder nat :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Held og lykke.. Jeg skal selv afsted i morgen så er spændt på hvor meget der er i det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke :)

Var selv afsted for ca. 14 dage siden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke :) Det er altid hyggeligt lige at høre hjertelyd osv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev lægebesøget overstået...

Hun mærkede bare på min mave, målte maven,lyttede hjertelyd, lavede en GU, målte blodtryk, tjekkede min urin og så blev jeg vejet.

Andet var der skam ikke i det..Men hhun var simpelthen så tilfreds emd maven, så det var dejligt... Så nu er det overstået, så går der lige lidt tid igen inden vi skal til undersøgelse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Dejligt at høre at alt er i skønneste orden.

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er mit besøg også klaret... blodtryk var helt som det skulle være og med et symfyse-fundus mål på 24 er der vidst ingen tvivl om at lillepigen vokser... Fik også taget urinprøve og oplyste bare min vægt til hende.. Ingen GU her, heldigvis... Så sker der først noget igen d. 15 november hvor jeg skal til 3. jordemoderbesøg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det avr første gang jeg fik målt mit symfyse-fundus mål og det var på 25.. Jeg er virkelig vant til GU undersøgelse, så tager det ikke så tungt... Jeg tror ejg har fået det lavet 25 gange hele året igennem...så tager det ikke så tungt mere :)

Men hvor er det dejligt at høre det hele så normalt ud...

Jeg skal til jordemoder igen d. 18 november...

Er der nogen af jer der ved hvornår 3. lægebesøg det ligger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ved min læge ligger det i uge 33-34.. men ved ikke om det er det samme alle steder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ved min læge ligger det i uge 33-34.. men ved ikke om det er det samme alle steder

Ja det fandt jeg også ud af det gør vi min læge... Så skal afsted igen d. 14 december...

Har så også lige en aftale på epilepsiklinikken d. 3 november, så jeg synes der er nok at se til... for der skal jeg rende løbende resten af graviditeten...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også der er en del bare med jordemoder og læge og fødselsforberedelse. Kunne være smart hvis man samlede det en dag :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også der er en del bare med jordemoder og læge og fødselsforberedelse. Kunne være smart hvis man samlede det en dag :-)

Ja det er rigtigt... ej jeg har det faktisk fint nok med det ligger så spredt... nu er vi snart færdig med fødselsforberelse... og fra mandag d. 30 kan jeg bare slappe af herhjemme, glæder jeg mig til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER