Tina80

Priserne for insimering

6 indlæg i dette emne

(På sygehuse)

Vi går til behandling med insimering hos en gyn til 1600 kr.

Men er I dag efter min kiggert operation blevet tilbudt fertilitets behandling her på Sønderborg sygehus da det er noget nyt de har startet op med samarbejde ned Odense sygehus.

Men hvad er priserne sådan et sted og har de ikke også bedre åbningstid tider.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi har været igennem inseminering på skive sygehus, og der har vi givet 1185 kr for en behandling plus medicin....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har været igennem inseminering på skive sygehus, og der har vi givet 1185 kr for en behandling plus medicin....

Måske vi skulle have valgt sygehuset i stedet for den private gyn i Skive. Vi giver 1.500 for IUI. Men er nu rigtig glad for Jørn Rolighed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gav ca 1200 kr. for IUI på roskilde sygehus.. Medicinen kommer så ved siden af.

Ang. åbningstiderne har de kun åbent man-fre. lukket i juli mdr. og hen over jul/nytår.

Men de var virkelig fleksible med deres tider og følte aldrig at de ikke havde tid til mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det blev desværre ikke til noget, men tusind tak for jeres svar.

Sygehuset ville ikke kunne tilbyde andet eller mere end vores gyn gjorde samt at hele behandling ville foregå på Odense sygehus. Og vi bor altså på Als

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske vi skulle have valgt sygehuset i stedet for den private gyn i Skive. Vi giver 1.500 for IUI. Men er nu rigtig glad for Jørn Rolighed :)

det kan da godt ske.. hehe.. men det vigtigste er jo os at man er glad for dem man kommer ved og trygge ved dem.. det er vi nu os ved sygehuset...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER