Dorita

Ammevenlige caféer

11 indlæg i dette emne

Skal vi ikke have sådan en tråd, hvor vi kan slå op og finde de gode steder? Det er så ærgerligt at gå forgæves, tilgengæld er det rart at vide hvor der er puslebord og lign.

Jeg bor i Kbh, men det er måske meget fedt med en landsdækkende tråd, så man lige kan slå op, hvis man skal på visit et andet sted.

Så piger, del ud af jeres erfaringer :balloons

København

Indre by

Bankeråt, Nansensgade. Ammevenlig og med puslebord

Amager

Kulturhuset Islands Brygge. Ammevenlig, puslebord.

Frederiksberg

Café Metropolitan

Nørrebro

Vesterbro

Kaffebaren, Sønder Boulevard. Ammevenlig, puslebord samt legeområde for de lidt større.

Østerbro

Laundromat, Århusgade. Ammevenlig, puslebord, samt legeområde for de større.

Århus

Hos Sofies forældre, Frederiksgade.

Herning

Café Aroma, Fonnesbechsgade. Ikke puslebord, men venlige mod baby.

Redigeret af Dorita

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

København:

Jeg starter selv, har fundet to gode caféer med puslebord og selvfølgelig med tilladt amning.

Café Citron på Dag Hammarskölds allé.

Café Bing på Sønder Boulevard.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super tråd :sc

Jeg har nemlig ikke lyst til at tage på café, hvis jeg ikke er sikker på at amning er i orden.

Jeg kan nævne Café Metropolitain på Frederiksberg. Den er meget babyvenlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt du også kan bruge det til noget :)

Jeg var på Bankeråt i nansensgade i går. De var rigtig søde da jeg spurgte om man måtte amme "ja, selvfølgelig" Og så var der puslebord. Sjovt, det er et sted jeg er kommet meget, men det har jeg aldrig lagt mærke til :P

Så mangler vi bare nørrebro og amager, så kan vi bevæge os i hele byen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager lige denne tråd op igen, nu jeg gerne snart skal ud på cafeer med er ammebarn igen :) Måske er der lidt flere der har indput? Jeg skal gerne samle dem i første indlæg....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kulturhuset Islands Brygge. Puslebord, altid mange børn og masser af forældre/barn aktiviteter i øvrigt, hvis man er interesseret i det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis Århus må være med, kan jeg anbefale 'Hos Sofies Forældre' i Frederiksgade. Super hyggeligt sted!! Masser af babyer og børn - og godt sted for mødregruppe også! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Herning er der cafe aroma i fonnesbechsgade - der er godt nok ikke puslebord men der er altid venlige smil og søde kommentarer fra personalet og man føler sig velkommen med baby. Der er også altid barnevogne ude foran. Går man i kælderen og sidder kan tumlingerne lege på gulvet. Har ikke prøvet andre cafeer med amme baby.

Og så er der herningcentret hvis man vil shoppe med baby - der er fantastiske "familie rum" med micro ovn, bløde ammestole, pusleborde og tegnefilm til søskende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg lavet en oversigt i første indlæg. Kom endelig med flere forslag. Jeg er sikker på, jeg nok skal finde nogen, når jeg har fået lillepigen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øverst oppe i illum. Her har de indrettet et hyggeligt anmerum, puslerum og man kan tage barnevogne mv med op og stille udenfor på stor tagterasse :)

God ide med den her tråd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fundet en App der hedder baby on board der kan hjælpe en i ens søgen efter baby venlige muligheder - jeg mener at man selv kan taste nye steder ind hvis man finder et godt sted og på den måde kan man øge mulighederne. I Herning ser det sørgeligt ud lige nu. Herningcentret og Bilkas Bistro er de muligheder der er lige nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER