Dukke-lise

Pludselig opstået kræsenhed??

5 indlæg i dette emne

Hej

Jeg har Jonathan på 20 mdr, som indtil for et par dage siden, spiste alt. Men nu kan han lige pludselig ikke spise det han plejer. Spyttede kartofler ud, tog bacon ud igen og lagde det på tallerkenen osv. Er der nogen der har prøvet det?

Eller er der nogen der har gode råd, til hvordan man lige kommer videre?

Hilsen

Louise

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg har Jonathan på 20 mdr, som indtil for et par dage siden, spiste alt. Men nu kan han lige pludselig ikke spise det han plejer. Spyttede kartofler ud, tog bacon ud igen og lagde det på tallerkenen osv. Er der nogen der har prøvet det?

Eller er der nogen der har gode råd, til hvordan man lige kommer videre?

Hilsen

Louise

Nu har jeg ingen idé om hvordan og hvorledes med den alder, men børn generelt bruger mad som et våben når de har fundet ud af at de kan bruge det. Kampen er tabt på forhånd. Så der er desværre ikke ret meget andet end at sige at de så må spise udenom.. Det andet skaber bare en negativ stemning omkring måltiderne og så eskalere det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske gad han bare ikke lige den mad, måske var han ikke sulten eller måske er han ved at blive snottet og få ondt i halsen/ørerne/inde i munden som alle os andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan er det også med August tag det roligt det kommer igen det eneste vi har holdt på er at han skal sidde pænt at spise.

August har ikke spist kartofler i næsten et år da han var baby voldspiste han og havde en pause og nu spiser han igen.

Jeg tror At deres smagsløg hele tiden udvikler sig i takt med at de vokser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos os hjælper det at putte ketchup på :rolleyes

Ikke lige mors foretrukne valg, men ungen skal jo ha noget at spise... :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER