Munck Abildgaard

Total forvirring...??

14 indlæg i dette emne

Hej tøser!

Jeg er helt rundt på gulvet!

I tirsdags, fik jeg 2 meget tydelige ÆL-teste... Så ville jeg lige for sjov, tage en nu. Som OGSÅ er bragende positiv!

Så jeg forstår slet ikke hvordan det kan lade sig gøre?

Er der andre der har prøvet det?

Man kan da ikke have 2 ægløsninger på 1 måned, vel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du prøvet en graviditets test? Mange kan få bragende positive ÆL tests når de er gravide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, den tog jeg med det samme, nu her.

Der er absolut intet at se... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså søde, jeg testede positiv med æl-teste inden jeg kunne lave en positiv gt-test da jeg var gravid med Isabella. Prøvede for sjov en æl test denne gang også efter jeg havde testet positiv med en gt, og den var altså også positiv ;) hvis du havde positiv æl test i tirsdags, så går der jo lige lidt inden du kan få en positiv gt-test. Men jeg håber og tror chancen er ret stor for, at der er gevinst om en uges tid :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej tøser!

Jeg er helt rundt på gulvet!

I tirsdags, fik jeg 2 meget tydelige ÆL-teste... Så ville jeg lige for sjov, tage en nu. Som OGSÅ er bragende positiv!

Så jeg forstår slet ikke hvordan det kan lade sig gøre?

Er der andre der har prøvet det?

Man kan da ikke have 2 ægløsninger på 1 måned, vel?

Jeg har læst, at nogle mener, at man har en sekundær - altså en ekstra - ægløsning hver måned, men om det er sandt, og hvor tæt de ligger på hinanden, det skal jeg ikke kunne sige :unsure Og jeg har faktisk også læst, at nogle kan lave postive ÆL-test flere dage i træk, meeeen tirsdag-søndag... Arrhhh, det er nok lige vildt nok!? Ja, jeg er desværre ikke den store hjælp her, men du er ikke den eneste, som er rundt på gulvet over det i hvert fald :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også hørt om de der sekundære ægløsninger, jeg tror man kalder dem kosmiske ægløsninger eller sådan noget? Som jeg har forstået det er de uafhængige af ens primære ægløsning, og er iøvrigt også forklaringen på at nogen bliver gravide selvom de f.eks. kun har sex under deres menstruation...

Men jeg håber da, at du har positiv ÆL-test fordi du er gravid! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså søde, jeg testede positiv med æl-teste inden jeg kunne lave en positiv gt-test da jeg var gravid med Isabella. Prøvede for sjov en æl test denne gang også efter jeg havde testet positiv med en gt, og den var altså også positiv ;) hvis du havde positiv æl test i tirsdags, så går der jo lige lidt inden du kan få en positiv gt-test. Men jeg håber og tror chancen er ret stor for, at der er gevinst om en uges tid :loveshower

Men er det ikke tidligt? Ægget har vel ikke sat sig fast endnu, hvis jeg havde ÆL i tirsdags?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har læst, at nogle mener, at man har en sekundær - altså en ekstra - ægløsning hver måned, men om det er sandt, og hvor tæt de ligger på hinanden, det skal jeg ikke kunne sige :unsure Og jeg har faktisk også læst, at nogle kan lave postive ÆL-test flere dage i træk, meeeen tirsdag-søndag... Arrhhh, det er nok lige vildt nok!? Ja, jeg er desværre ikke den store hjælp her, men du er ikke den eneste, som er rundt på gulvet over det i hvert fald :D

Jeg har også læst om den sekundære ÆL, men kan ikke finde ud af om det virker lidt for mærkeligt...

Hmm...

Jeg har ikke kunne teste positivt siden i tirsdags. Altså nr. 2 streg har været der, men meget utydelig. Så der har været "pause" i de positive test... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men er det ikke tidligt? Ægget har vel ikke sat sig fast endnu, hvis jeg havde ÆL i tirsdags?

Nej, men ægget kan jo godt være befrugtet ;)

Jeg siger også bare, at jeg kunne teste positiv med gt efterfølgende, og jeg kender flere der kunne det samme :whistling

Det andet med en sekundær æl, kender jeg desværre ikke noget til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, men ægget kan jo godt være befrugtet ;)

Jeg siger også bare, at jeg kunne teste positiv med gt efterfølgende, og jeg kender flere der kunne det samme :whistling

Det andet med en sekundær æl, kender jeg desværre ikke noget til

Jeg testede også positivt med ÆL-test ved Victoria :)

Så det ville da være fantastisk! :loveshower

Men tør ikke håbe på at det er derfor...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede også positivt med ÆL-test ved Victoria :)

Så det ville da være fantastisk! :loveshower

Men tør ikke håbe på at det er derfor...

Så håber jeg for dig :loveshower :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg var gravid, kunne jeg teste næsten positive ÆL-tests, men jeg var godt nok i uge 5 da jeg prøvede, så ved ikke lige hvor meget man kan gå ud fra det, hvis du lige havde ÆL i tirsdags :unsure

Men jeg har nævnt tanken om sekundær ægløsning - eller kosmobiologisk ægløsning som det også kaldes. Den kosmobiologiske ÆL er styret af månens placring ved din egen fødsel, man kan få udregnet tidspunkterne for den - eller også kan må være heldig at fange den eks. via ÆL-tests, da den aldrig falder på det samme tidspunkt på måneden. Det kan være både før og efter den cyklusbetingede ÆL.

Jeg har selv lige været i næsten samme situation som dig: Jeg har efter en MA i august gået til zoneterapi+akupunktur, for at "få gang i kroppen igen". Jeg fik min mens 4 dage efter første behandling, men allerede 2 dage efter mens sluttede kunne jeg lave en næsten positiv ÆL-test. Det kom pænt bag på mig, for havde egentlig kalkuleret den til at være i denne weekend eller i løbet af i morgen. Allerede dagen efter den næsten positive ÆL-test var der intet udslag på testen, så jeg blev noget forvirret, da jeg plejer at kunne følge testen aftage i dagene efter indtil teststregen er helt væk. Efter en snak med zoneterapeuten blev vi enige om, at jeg skulle fortsætte med at teste for ÆL - og godt jeg gjorde det, for den blev positiv i går. Så alt tyder på, at jeg muligvis har fanget 2 ÆL i denne måned - nu håber jeg bare det giver bid :kuller

For mange er ovenstående en værre omgang sludder, men jeg har været i en situation, hvor jeg har fundet hjælp til bearbejdning og vejen frem indtil vi igen står men II - og en blivende bebs til os.

Det kunne være fantastisk, hvis du er blevet gravid, og det er derfor du tester positiv på ÆL-test :) Med ÆL i tirsdags er det nok lige tidligt nok til at kunne teste sandfærdigt svar på GT - men man må gerne håbe :)

:goodluck og :bd i din retning Munck Abildgaard

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg var gravid, kunne jeg teste næsten positive ÆL-tests, men jeg var godt nok i uge 5 da jeg prøvede, så ved ikke lige hvor meget man kan gå ud fra det, hvis du lige havde ÆL i tirsdags :unsure

Men jeg har nævnt tanken om sekundær ægløsning - eller kosmobiologisk ægløsning som det også kaldes. Den kosmobiologiske ÆL er styret af månens placring ved din egen fødsel, man kan få udregnet tidspunkterne for den - eller også kan må være heldig at fange den eks. via ÆL-tests, da den aldrig falder på det samme tidspunkt på måneden. Det kan være både før og efter den cyklusbetingede ÆL.

Jeg har selv lige været i næsten samme situation som dig: Jeg har efter en MA i august gået til zoneterapi+akupunktur, for at "få gang i kroppen igen". Jeg fik min mens 4 dage efter første behandling, men allerede 2 dage efter mens sluttede kunne jeg lave en næsten positiv ÆL-test. Det kom pænt bag på mig, for havde egentlig kalkuleret den til at være i denne weekend eller i løbet af i morgen. Allerede dagen efter den næsten positive ÆL-test var der intet udslag på testen, så jeg blev noget forvirret, da jeg plejer at kunne følge testen aftage i dagene efter indtil teststregen er helt væk. Efter en snak med zoneterapeuten blev vi enige om, at jeg skulle fortsætte med at teste for ÆL - og godt jeg gjorde det, for den blev positiv i går. Så alt tyder på, at jeg muligvis har fanget 2 ÆL i denne måned - nu håber jeg bare det giver bid :kuller

For mange er ovenstående en værre omgang sludder, men jeg har været i en situation, hvor jeg har fundet hjælp til bearbejdning og vejen frem indtil vi igen står men II - og en blivende bebs til os.

Det kunne være fantastisk, hvis du er blevet gravid, og det er derfor du tester positiv på ÆL-test :) Med ÆL i tirsdags er det nok lige tidligt nok til at kunne teste sandfærdigt svar på GT - men man må gerne håbe :)

:goodluck og :bd i din retning Munck Abildgaard

Tusinde tak for dit svar!

Det er godt no til at blive helt skør over... :) Men ja, det er nok stadig for tidligt at teste positiv med en graviditetstest.

Især når man tænker på at jeg gik over tid og fik mens da jeg ventede Victoria...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver da helt skør i knolden :help

Jeg kan igen i dag lave en positiv test, dog lidt mere utydelig end igår.

Så det tyder på at jeg har min ÆL idag eller i morgen... Og måske en fejl test i tirsdags. :prik

Ellers må jeg konstatere at jeg ikke er egnet til at bruge ÆL-test! :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER