Anna1980

zoneterapi?

7 indlæg i dette emne

jeg har problemer med at min Tobias skriger meget hjerteskærende, og har mega meget luft i maven. Fik af vide af min læge i dag at jeg skulle prøve zoneterapi..

Er der nogen af jer der har prøvet det? Virker det?

Er der noget jeg skal tage hensyn til inden jeg vælger en terapeut?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja! Vi har prøvet zoneterapi - og ja det virkede :)

Christina havde kolik og det var 100% væk efter 5 behandlinger. Der var dog mærkbare resultater allerede fra første behandling. :wee

Vi valgte en zoneterapeut der var vant til at have med spædbørn at gøre...

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt tid hos en imorgen. Hun sagde hun skulle trykke på mine fødder, gjorde jeres også det?

Tobias har været rolig i dag endnu, men nu må jeg se.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det gjorde hun ikke, men måske har det noget at gøre med at Christina var flaskebarn?

Jeg glæder mig til at høre hvordan det er gået når I har været afsted imorgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias er også flaskebarn. Skal nok komme med en update imorgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal afsted idag af samme grund

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det var vildt dejligt at blive trykket under tæerne.. fantastisk hvad de kan sådan en zoneterapeut. Indtil videre har Tobias haft sin første afførings ble uden skrig.

Da hun trykkede på de punkter som havde noget med mit fordøjelsessystem rejste tobias rumpen og lavede de ansigtsudtryk som han hidtil har gjort når han skulle til at skrige. Da hun slap punktet under mine fødder, så slappede han af. Han lå på min mave og sov under hele turen.

Jeg er fuld af positivitet og forventer virkelig at det hjælper... Lige nu ligger han i kravlegården og prutter uden at skrige.. Jeg håber bare at det forsætter med at hjælpe... og hvis hun kan få fikset min lænd som bonus er det jo kun kanon..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER