Barbamama

Håber I på en dreng eller en pige?

31 indlæg i dette emne

Den ene dag vil jeg helst ha' en dreng og den anden dag vil jeg helst ha' en pige :)

Skifter vel ca. dagligt :) så der er vidst ikke så meget forskel :)

Så synes jeg drengetingene er sødeste og så er pigetingene sødest :)

Lige meget hvad håber jeg bare barnet bliver lige så nemt som min kæreste var som lille :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har to dejlige piger, så kunne rigtig godt tænke mig også at prøve at få en dreng :-)

men eftersom min oldemor ikke kan huske at der nogensinde er født en dreng i vores familie, så ender det nok med endnu en sød lille pige når jeg bliver gravid :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det synes jeg er svært. Nogle dage vil jeg allerhelst have en pige og nogle dage en dreng.

En pige, fordi jeg vil elske at gå amok i lilla, lyserød, kjoler og pynt. En pige kan man tage med på shoppingture og have meget tilfælles med, men samtidig kan der opstå mange konflikter med en pige. Desuden har både min mor og mormor fået piger.

En dreng, fordi der ikke er de samme spændinger i mor-barn forholdet, som der kan være er med en pige. Drenge skal man ikke på samme måde "passe på" i teenageårene og være bekymret for (tænker jeg). Men jeg ved det ikke, vil bare gerne have et sundt og raskt barn NU :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det også på samme måde som mange af jer mht kønnet på ens søskendes børn. Min storebror har tvillingepiger, så i den familie ville jeg gerne have en dreng, så mine forældre fik deres første drengebarnebarn af MIG :) Men omvendt har Anders' søster en lille dreng, så i den familie ville det jo nok være mere spændende med en lille pige. Men så får jeg i hvert fald lov til at være først med noget i én af familierne. He, man er vel lillesøster :blush Men det er jo skørt, for mine og Anders' forældre bliver da akkurat lige så ellevilde med vores barn som med de andre.

Vores får da i hvert fald de største kinder og de tykkeste lår, nå.... :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kan se "fordele og ulemper" ved både piger og drenge, så lige pt er det oprigtigt "bare" et sund og rask barn vi gerne vil have.

Skal dog ikke udelukke man gerne ville havde 1 af hver, så ved en evt 2er drømmer vi nok om det modsatte end hvad vi får denne gang ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan tror jeg bestemt også at jeg ville have det!!!! Eller det VED jeg, for da min storebror skulle have sin nr 2 ønskede jeg en lillebitte smule at det blev en pige, fordi så kunne jeg stadig når at være den første til at få en dreng i min familie + hvis jeg så fik en dreng, så var der ingen drengebørn i min familie at sammenligne med. Nu har min bror en af hvert køn, så der er rigeligt sammenligningsgrundlag. Tilgengæld er min nevø bare den mest fantastiske lille dreng man kan tænke sig (første barn, som jeg helt oprigtigt har haft lyst til at stjæle med hjem efter at have besøgt nogen med børn :P), så han er tilgivet for at han ikke blev en pige :lolhit

Tak, fordi du siger jeg ikke er helt ude i hampen :whistling :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER