Solvej99

Gravid og løb marathon

10 indlæg i dette emne

Der har jo været meget snak om hvorvidt man må/kan løbe når man er gravid.

Denne kvinde løb marathon da hun var 39 uger henne! Og fødte bagefter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Shit mand hun er da for sindsyg... Men alligevel flot klaret må man sige :respekt omend lidt dumdristigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo sygt :o :blink

:unsure men måske en ret effektiv måde at sætte fødslen i gang på ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op :o

Jeg har tilmeldt mig lillebælt halvmarathon til maj. Forhåbentlig til den tid er jeg gravid. Men kan ikke længere bare fokusere på PB. Der skal altså også ske noget andet i mit liv. Så jeg træner op til så lang tid jeg overhovet kan :D Der er jo ingen det ved om det lykkes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha gang i hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

For dumt i mine øjne, da man overbelaster kroppen i forvejen ved en maraton og derved vil have færre kræfter til en fødsel flere dage efter. Desuden er det ikke godt for babyen at den gravide dyrker en så ekstrem sport, uanset hvor langt henne man er, fordi jeg ikke kan forestille mig at babyen vil få den optimale iltmætning i de timer løbet varer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville jeg aldrig gøre hvis det var mig! Som miss-mette skriver kan det bare ikte være sundt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For dumt i mine øjne, da man overbelaster kroppen i forvejen ved en maraton og derved vil have færre kræfter til en fødsel flere dage efter. Desuden er det ikke godt for babyen at den gravide dyrker en så ekstrem sport, uanset hvor langt henne man er, fordi jeg ikke kan forestille mig at babyen vil få den optimale iltmætning i de timer løbet varer...

Det ville jeg aldrig gøre hvis det var mig! Som miss-mette skriver kan det bare ikte være sundt.

Jeg fatter simpelthen heller ikke at lægen sagde god for det? :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det ville jeg ikke gøre...man skal jo passe på det lille liv, man bærer med sig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER