Guest Flyttekassen

SLUT med at kkøre bil....

4 indlæg i dette emne

Lige indtil næste gang...

Jeg elsker normalt at køre bil, både som chauffør, men også som passagere! Men det er SLUT nu! <_<

Indtil for en 2 uger siden elskede Milla at køre bil, hun hyggede med den uro vi har hængt i håndtaget på autostolen og var hun træt, ja så snorkede hun bare derud af... Men, sådan er turene ikke mere. Nu er det skrigeri, gråd, hysteri og blod, sved og tåre... :whistling - og minder allermest om en udgave af "verdens strengeste forældre"..

Det startede da jeg forrige torsdag skulle køre min far til Kastrup Lufthavn. Vi kørte til Gilleleje og hentede ham og kørte mod Kastrup. Milla var en smule utilfreds og brokkede sig en del. Jeg sad omme bagi sammen med hende, som jeg altid gør. (Medmindre det selvfølgelig kun er mig og hende der er ude og køre.) Da vi nåede ørestaden gik hun endelig omkuld og jeg var lykkelig, for så skulle jeg ikke køre alene hjem med en utilfreds baby. Vi smider min far af og finder ud på motorvejen.............................................................................

Efter at have kørt 1 km, på motorvejen, BUM, og så rammer vi en KOLOENORM kø, som IKKE var der da vi var kørt forbi på vej til lufthavnen... På tavlerne står der "Ulykke/KØ". GREAT!!!! tænker jeg, håber ikke hun vågner. :goodluck

Men efter at have holdt der i køen i 12 minutter begynder hun at knirke omme bagi.. ÅH ÅH, hvad nu.. Jeg havde de sidste 12 minutter holdt stille i ydeste og dermed 4 spor og der var INGEN der havde interesse i at lukke mig ind i højre spor. Jeg begynder langsomt at svede og tænker "Okay, hvad gør jeg hvis hun vågner??" BANG! Milla vågner og begynder at SKRIGE... Nøj hvor hun skreg og vrælede.. Jeg endte med at sidde i yderste spor på amagermotorvejen i 1 time og 58 minutter, før køen igen begyndte at bevæge sig. Og uanset hvad jeg gjorde, ja så skreg hun................................................................. GUD hvor var hun ulykkelig og jeg kunne absolut ingenting gøre... :boo Jeg prøvede at synge, give hende sutten, nusse hendes kind. Men lige meget hjalp det!

Jeg bandede og svovlede over denne uduelige kø, og over alle de egoistiske billister der bare under ingen omstændigheder ville lukke os ind. Samtidig med jeg bandede over at vi absolut skulle have den nyeste Ford, en af de biler hvor man IKKE kan slå airbagen fra foran. :gal Så jeg fordrev tiden med lige at ringe og skælde min mand udover det. Og ja da jeg så var kølet ned igen, måtte jeg ringe og sige undskyld... :whistling

Den dag besluttede jeg mig for at det var slut med at køre bil med hende alene, indtil hun igen ville køre bil.. Det vil hun desværre stadig ikke.. Hvergang vi køre nogen steder så skriger hun fuldstændig uhæmmet.. HVORFOR??? - Hun stopper så snart jeg tager hende ud! Og vi har prøvet ALT! :ba

Hun er ikke stor nok til at komme i næste stol, så indtil da må vi nok bare affinde os med at hun er sur og skælder ud..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv hvor lyder det trælst :3

håber.snart det bliver bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det lyder helt forfærdeligt :(

Jeg sad også fast i en kø forleden, hvor han begyndte at græde omme bagi. Jeg vidste godt at det var fordi han var sulten og så stopper han altså ikke med at græde før han får et bryst i munden!

Køen varede kun 10 min tror jeg. Men de føltes meeeeeeeeeeget lange. Han skreg som jeg aldrig har hørt ham skrige før og jeg begyndte også selv at græde, da jeg intet kunne gøre og bare var fanget. Endelig kunne jeg komme væk og drønede hen og parkerede ved Glyptoteket og så satte jeg mig om og ammede... Pyha :)

Han var helt forpustet den lille stakkel :(

Så jeg forstår dig virkelig. Og du holdt endda meget længere end mig!

Kan du ikke evt. køre nogle små ture med hende, når hun er glad og i godt humør? Så kan det måske blive til en positiv oplevelse for hende igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores søn blev også hysterisk når vi kørte i bil. Det var virkelig ikke sjovt. Han græd og græd fra vi satte os ind til vi stod af. Da han blev omkring 1 år blev det bedre og nu er der ingen problemer. Held og lykke med det. Håber det snart bliver bedre! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER