Nitzen1987

Vild med dans

31 indlæg i dette emne

Så er det fredag aften = Vild med dans :glad

Hvem kigger med i aften?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kigger med - of course!!! :glad

Hella ser helt vildt ung ud i dag! Og det var en god dans :)

Til gengæld, så har jeg IKKE savnet Nellie - hun kan altså ikke synge...:huh Det er lige så hårene rejser sig på armene og det ødelægger det altså lidt for mig <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kigger med - of course!!! :glad

Hella ser helt vildt ung ud i dag! Og det var en god dans :)

Til gengæld, så har jeg IKKE savnet Nellie - hun kan altså ikke synge...:huh Det er lige så hårene rejser sig på armene og det ødelægger det altså lidt for mig <_<

Ja Hella ser godt ud i dag og hun gjorde det godt :) Er simpelthen så imponeret over så meget Ole har tabt sig siden han begyndte at træne Vild med dans :) Jeg kan normalt godt lide Nellie, men hun gjorde det altså ikke særlig godt under Hellas rumba <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke huske om det var Se og hør eller Her og nu, der i denne uge havde et billede af Christiane på forsiden, hvor de antyder at hun er gravid, fordi hun har topmave, men det synes jeg nu ikke at jeg kan se.... hvad mener I?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ham Michael ikke tabt sig helt vildt? :blink Synes godt nok han så tynd ud :wacko

Ellers synes jeg de gør det godt i aften. Ole var rigtig god :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ham Michael ikke tabt sig helt vildt? :blink Synes godt nok han så tynd ud :wacko

Ellers synes jeg de gør det godt i aften. Ole var rigtig god :)

Det har jeg ikke lige lagt mærke til, men det er da meget tænkeligt, når han lige har været syg og indlagt med maveproblemer....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke huske om det var Se og hør eller Her og nu, der i denne uge havde et billede af Christiane på forsiden, hvor de antyder at hun er gravid, fordi hun har topmave, men det synes jeg nu ikke at jeg kan se.... hvad mener I?

Jeg tænkte faktisk, at der var lidt at se i den MEGET afslørende kjole... På den anden side, hvis man ER gravid, sørger man så ikke netop for IKKE at tage sådan en kjole på!

Har ham Michael ikke tabt sig helt vildt? :blink Synes godt nok han så tynd ud :wackoEllers synes jeg de gør det godt i aften. Ole var rigtig god :)

Jo, han har jo også været helt vildt syg med noget mave-noget...

Jeg er SÅ imponeret over Sofie og Silas. Hun så helt vildt maskulin og ukvindelig ud i træningsvideoen, men det der var godt nok sensuella-lækkert! :biglove :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte faktisk, at der var lidt at se i den MEGET afslørende kjole... På den anden side, hvis man ER gravid, sørger man så ikke netop for IKKE at tage sådan en kjole på!

Jo, han har jo også været helt vildt syg med noget mave-noget...

Jeg er SÅ imponeret over Sofie og Silas. Hun så helt vildt maskulin og ukvindelig ud i træningsvideoen, men det der var godt nok sensuella-lækkert! :biglove :biglove

Tænker også at man så nok ville have fundet en kjole der ikke smyger sig lige så meget til kroppen som den hun har på... Men måske har sladderbladene ret? i så fald kommer hun nok selv med en udtalelse på et tidspunk - synes bare at det var lidt shjovt lige at ligge mærke til :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser også med, min første tanke med christianes kjole var: lille bule på maven - ikke smart.

Jeg kan slet ikke have de to værter, deres kommentarer og hendes hestegrin, lad os få nogle værter som er til at holde ud og som kan danse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er lige et billede af Her og nu's forside fra denne uge... Men ville sådan en mave kunne skjules i den kjole hun har på?

post-260-033316700 1318013522_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nicolaj er så sød!!! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For satan en smuk Rumba!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For satan en smuk Rumba!!!!!

Nicolaj og Victoria :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stærkt gået af Nicolaj :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiihhh, det var også en fin dans, Anne-Sofie og Mads dansede! Niveauet højt i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiihhh, det var også en fin dans, Anne-Sofie og Mads dansede! Niveauet højt i dag :)

Ja der er godt nok ikke langt op til de 40 point :o fra de 33 som Nicolaj og Victoria fik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem tror I der ryger i omdans i aften?

Tror Pia Allerslev og måske Hella - eller Ole igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes Pia eller Hella må ryge denne gang ;) Synes egentlig resten var ganske gode. Specielt Nicolaj/Victoria og Silas/S(øh kan ikke lige huske hvad hun hedder) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber helt sikker, at Pia ryger i dag...

@ML: Hun hedder Sophie ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber helt sikker, at Pia ryger i dag...

@ML: Hun hedder Sophie ;)

Nårh ja, tak ;) Kunne bare huske det startede med S :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NEJ! Det er altså ikke fair!!! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih jeg synes faktisk at det er synd at Ole røg i omdans igen :( Han klarede det ellers rigtig fint i dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, så skal hella ud! Ole var da meget bedre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var godt at Ole gik videre :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke huske om det var Se og hør eller Her og nu, der i denne uge havde et billede af Christiane på forsiden, hvor de antyder at hun er gravid, fordi hun har topmave, men det synes jeg nu ikke at jeg kan se.... hvad mener I?

Nu er det jo L.O.C, hun dater (og tjek lige hans hud... :D), så mon ikke de bare har fået klippekort til Burger King? :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER