Nitzen1987

Hvilke symptomer har I på, at I ER gravide?

15 indlæg i dette emne

Hvilke symptomer har I på, at I ER gravide???

Jeg har ikke de vilde symptomer andet end at jeg synes at min bryster er blevet mere faste i det :hophop og så har jeg lidt ligamentsmerter af og til... ikke så mange og ikke hver dag, men de er der :)

edit: og så har jeg fået de berømte ømme bryster :hophop (5+5) føles som om, at de er fyldt med blå mærker :o

edit 7+4: Trætheden har været tiltagende gennem den sidste 1½ uges tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ømme bryster og de er spændte.

Jeg får halsbrand når jeg ligger mig i min seng om aftenen.

Jeg har en vandcyste som jeg mærker lidt til engang imellem samt ligamentsmerter. De to blander sig nok lidt med hinanden, smerte mæssigt.

Det var så vidst også det.:-)

Sidste ting, min talje er på vej væk, jeg kan godt lukke bukserne, men jeg har svært ved at holde ud at have dem på. <_<

7+ 2 så er kvalmen kommet, 1 1/2 time i morges. Det var så skidt

9 jeg har meget ondt lige under lænden. Gør ondt hvis jeg har meget travlt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ømme bryster, murren i underlivet, det trækker over lænden - og så har jeg 5 positive tests liggende. De er nok de tydeligste tegn :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5+2:

Murren i underlivet og traekken ud i siderne.

Lidt ondt i laenden af og til.

Maven buler allerede lidt og kan ikke have toej, der strammer paa den.

Traet, som i traet og kan sove ekstra...

6+1:

Maven buler nu ogsaa helt fra jeg staar op og er mere markant bulende.

Jeg er helt utrolig toerstig!

Niv og jag i loebet af dagen, men ikke saa meget som for en uge siden.

Lider en smule af traeg fordoejelse, saa er paa fibre, vand og fordeojelseste.

Dutterne er i faerd med at mutere, men resten af mine girlies er stadig normal stoerrelse.

Traet, jeps!

6+4:

- Har lidt madlede, saerligt efter maaltider, men er begyndt at spise mere knaekbroed...Haaber ikke, det gaar over i decideret kvalme!

- Jeg har saa haft paent lyst til syrlige aebler lige fra dag et som uvidende gravid og den lyst er ikke aftaget, tvaertimod. I det hele taget frugt - ok, give it to me!

- Er loebet toer for saltlakrids hernede i Italien og det er lidt en desperat situation :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ømme bryster, kvalme ón/off, små jag eller ømhed i maven ind i mellem og meget mere træt end jeg plejer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har trætheden også meldt sig nu - den har været tiltagende den sidste 1½ uges tid :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre er mine :hophop godt ømme og tunge, og jeg er en smule kvalm engang imellem og har nogle ligament smerter, men så er det også det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh rigtig meget træthed... jeg har bare lyst til at sove hvor som helst, når som helst. Fra jeg vågner til jeg skal sove, er jeg træt.

Ligamentsmerter. Tunge og Ømme bryster og dutter. Samt alle homoerne løber om hjørnerne med mig. For nogle dage siden havde jeg kvalme, men nu er det væk. Jeg er sulten, mere eller mindre. Niv og jag hver dag.

jeg er kun i 6 uge....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige haft kvalme for første gang i dag <_< Derudover vældig ømme :hophop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nitzen1987: hvor er det egentligt spøjst at du er "kun" én dag foran mig, men der er alligevel 6 dag mellem vores termin.. mystisk.. :kuller

og der hvor der står "day to go" er der tre dage mellem os..

Okay.. har vidst lige for lidt at gå op i.. :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nitzen1987: hvor er det egentligt spøjst at du er "kun" én dag foran mig, men der er alligevel 6 dag mellem vores termin.. mystisk.. :kuller

og der hvor der står "day to go" er der tre dage mellem os..

Okay.. har vidst lige for lidt at gå op i.. :lol

Det er der nu en fornuftig forklaring på :) Efter lægens og min egen beregning ud fra hvornår jeg aborterede og testede positiv for ÆL, så har jeg termin den 3. juni, men da jg var til scanning for to uger siden, blev jeg rykket tre dage tilbage fra 6+4 til 6+1, men fik at vide, at vi ikke kunne regne med den 100% før end til NF :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

aaaarh.. når sådan..

Men den der ticker siger stadig noget forskelligt..

Når men dejligt at du var til scanning. Alt vel? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

aaaarh.. når sådan..

Men den der ticker siger stadig noget forskelligt..

Når men dejligt at du var til scanning. Alt vel? :)

Ja alt var som det skulle være :) har haft to aborter tidligere, så lægen skaffede en tryghedsscanning til os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor dejligt.. og så især når det ser ud som det skal.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ømme, tunge bryster, men ellers kan jeg slet ikke mærke noget... andet end en skrækkelig trang til croissanter og syltet frugt :sandie

/Sarah

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER