Banshee

Ønskesedler.

10 indlæg i dette emne

Ja, jeg er tidligt ude, men grunden er simpelthen at jeg har fødselsdag i næste måned.

HVAD søren skal jeg ønske mig??

Har lige haft en samtale med kæresten, hvor vi grinte og sagde "Jamen.. vi er lige flyttet, og har købt alt det vi mangler.. Og hvis vi mangler noget nu, så køber vi det jo selv.."

Så jeg har ingen ideer..!

Så kom gerne med ideer til ting som koster mellem 0 og 500 kr - det må gerne være ja, ting som man ikke lige tænker over man mangler - tøj, parfume, creme osv HAR jeg jo i vildskab ;) Jeg tænker måske på alle de små,lækre ting som man ikke lige tænker over at man mangler :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med gavekort til oplevelser.. Man kan bla få ind til oplevelsesgaver.dk... så kan du endda selv bestemme hvad du vil bruge det på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også sige oplevelser.

Eller hvis folk kender hinanden så kan de gå sammen og give dig en større pengegave så du kan komme ud og rejse (jeg har lige bestilt 5 dage i London i vinterferien. 2 personer incl. fly og lejlighed for under 5000,-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh ja, oplevelser kunne være en god ide!

Vi havde allerede skrevet op at vi ønskede os billetter til noget stand-up (Det er også trælst.. Vi har fødselsdag d. 22 og 24. november - også skal man jo lave ønskesedler begge to, og også til jul.. IH!)

Tror vi vil skrive flere oplevelser på.. Min kæreste går meget op i kite-surfing, og elsker generelt lidt ekstremt sport, og har joket med han skulle give mig et faldskærmsspring i bryllupsgave.. haha.. Han har selv sprunget mange gange nemlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gavekort til massage eller ansigtsbehandling :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mangler pt den store Margrethe røreskål!

Fik til min fødselsdag sådan en lækker selvvandingspotte fra Eva Trio til mine krydder urter. Den er jeg rigtig glad for og mangler en mere

Nye skind handsker til vinter.

Nyt sengetøj

nye sutsko

ny cardigan

Måske noget kan bruges!

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mangler pt den store Margrethe røreskål!

Fik til min fødselsdag sådan en lækker selvvandingspotte fra Eva Trio til mine krydder urter. Den er jeg rigtig glad for og mangler en mere

Nye skind handsker til vinter.

Nyt sengetøj

nye sutsko

ny cardigan

Måske noget kan bruges!

Linda

Det er så sjovt.. Så sidder jeg rent faktisk og skriver tingene på min ønskeseddel

"Nyt sengetøj, Nye hjemmesko" Kigger på det og tænker..

Gad vide om jeg kender nogen der nogensinde ville give mig det brugt, siden jeg skriver det skal være nyt :badgirl :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad med nogle film eller serier?

jeg har selv fødselsdag her den 1/11 og jeg ønsker mig blandt andet den nye pirates of the caribbean og csi miami. (og harry potter 7 del 2 og den nye desperate houseswives kommer i løbet af november :glad )

desuden ønsker jeg mig en marguerit halskæde fra georg jensen..

men gavekort til biografen, ansigtsbehandling eller en ny taske kan da også altis bruges :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De der små interiør butikker fylder altid min ønskeseddel pt. er der de der super fede bogstaver i fede farver og størrelser, lysesstager, puder, Hay viskestykker, dørstopper mus, øreringe, Medusa figurer, flet skål, knagerække, hoptimister, Hay side bord... kunne blive ved :)

Udover det ønsker jeg mig ilse Jacobsen gummistøvler, Billi Bi støvler, vinterstøvler, mascara, ansigtsbehandlinger, fodbehandlinger, sengetøj, Wii træningsspil, menu olielamper, skistøvler, vækkeur med digitalfotoramme, gavekort til fotograf, oplevelser, massage, lænestol, mobilholder til stikkonktakt, bøger..

Det var vist lige det jeg kunne komme på, håber du er inspireret:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så sjovt.. Så sidder jeg rent faktisk og skriver tingene på min ønskeseddel

"Nyt sengetøj, Nye hjemmesko" Kigger på det og tænker..

Gad vide om jeg kender nogen der nogensinde ville give mig det brugt, siden jeg skriver det skal være nyt :badgirl :whistling

Næ tak heller ingen brugt sengetøj eller sutsko til mig!

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER