PiaColette

...lidt tungt ikke?!

5 indlæg i dette emne

Er det bare mig, eller er det ved at være lige lovligt tungt at være gravid?

Pyha, har lige været i biografen og se den nye Harry Potter der varer 2 1/2 time og det var altså virkelig lang tid at sidde ned med en stor mave. Min ryg beklagede sig gevaldigt efter 1/2 time!

Så er gode dyr rådne for hvor mange måder er der lige at sidde på i et biografsæde... :rolleyes

Har for 2 dage siden været et smut forbi svangregangen og få kørt en strimmel da jeg fik plukkeveer der var smertefulde og overraskende regelmæssige. Men som de siger, så sker der jo ikke noget ved, at baby kommer nu. Hun er skønnet til 2800 g men må da gerne blive lidt endnu og blive fed og lækker derinde.

men det er pludselig meget tæt på alt sammen.

Hvordan har i det?

Der er ikke blevet skrevet så meget i terminsgruppen efter siden er ændret, men vi har jo efterhånden også mange andre ting at tænke på :loveshower

Lykke til jer alle sammen når fødslen kommer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe, kender det :) Er dog heldigvis ikke gravid mere :) Nå men jeg ville bare høre hvor gravid du er? Du må få dig en ticker på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg har ikke haft det nødvendige tekniske snilde til at finde ud af at få en ticker og nu er det snart ved at være for sent.

Jeg er 36+6. :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej!

Jeg er HELT enig, var også inde og se Harry Potter og det var bare ikke fedt til sidst, av min læn!!!

Jeg har været i bio for sidste gang i graviditeten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uhh - lyder som en meget lang film (efter omstændighederne)

Og ja - det er ved at være alt alt for tungt at være gravid nu :rolleyes synes egentlig heller ikke der ville ske noget ved at vi fik vores lillebror at se :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER