Nitzen1987

Størrelse på huer, hatte mv.

6 indlæg i dette emne

Jeg har en veninde der skal føde her til foråret og har fundet den sødeste hue/hat som jeg synes hendes søn skal have.... Men hvilken str. passer til en nyfødt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Str 50 passer nyfødt. Nogle gange kører størrelserne i cm mål, og så hedder den 37 cm :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læg lige mærke til str. nogle bruger samme str. som i tøj hvor en str. 50 så svare til nyfødt, men som missinglink skriver så hedder en nyfødt str. 35-37 hvis det er i cm.

Alle de hatte og huer nadja har hedder 50 - men det er cm de str. og passer til hende nu som 1½ årig .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læg lige mærke til str. nogle bruger samme str. som i tøj hvor en str. 50 så svare til nyfødt, men som missinglink skriver så hedder en nyfødt str. 35-37 hvis det er i cm.

Alle de hatte og huer nadja har hedder 50 - men det er cm de str. og passer til hende nu som 1½ årig .

Har spurgt butikken og det er cm... så er de godt nok store til en nyfødt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har spurgt butikken og det er cm... så er de godt nok store til en nyfødt :rolleyes

ha ha - jeg ville sgu nødig presse en unge ud med hovedmål 50 cm :lolhit

Det lyder helt skørt, Leo's hoved er 50 cm nu, så tror du ikke de tager fejl i butikken?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ha ha - jeg ville sgu nødig presse en unge ud med hovedmål 50 cm :lolhit

Det lyder helt skørt, Leo's hoved er 50 cm nu, så tror du ikke de tager fejl i butikken?

Det er udsalgsvarer, så det er nok kun de store størrelser, der er tilbage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER