Tina80

Kiggertundersøgelse

10 indlæg i dette emne

(af æggelederne)

MIn gyn har henvist mig til denne udnersøgelse hvor de så vil sprøjte blå kontrast væske op samtidig og derved give mig 100% svar på om mine æggeledere virker.

Nu har jeg nemlig været igennem 2 HSU´ere en med vand og en med gele og ingen af dem kunne give et tydlig svar.

Og da jeg havde en voldsom infektion sidste år i livmoren siger gyn det godt kan ha skadet mine æggestokke :boo

Det håber jeg virkelig ikke for så det slut med flere børn :boo :boo :boo

Er der nogle der har prøvet sådan en undersøgelse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har prøvet det 2 gange og det er ikke ubehageligt. Begge gange fik jeg besked på at der ikke er gennemgang i den ene æggeleder og begge gange er jeg blevet gravid lige efter undersøgelsen :glad . Vi har en datter på 3½ og venter lillebror til december.

Lægen oplyste begge gange at undersøgelsen kunne hjælpe, hvis der sad en lille prop som blev "skyllet" væk.

Held og lykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak gør Rita svar. Har virkelig gået og bekymret MIG for om mindst en er lukket og om løbet så var kørt.

Var du også til en for undersøgelse i 1 time, for vil gerne vide hvad der skal ske der? Hvor fik du kiggert undersøgelsen foretaget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har os prøvet det.. det er ikke spor slemt.. du kan have lidt mens agtig smerter bagefter, men det går væk igen... jeg fik lavet min i viborg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu findes der flere forskellige slags undersøgelser... er det en laporoskopi du skal have eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved bare jeg skal have en kiggert undersøgelse hvor de sprøjter blå kontrast væske op. Og jeg skal faste aften inden og ikke må køre selv hjem bagefter selvom det er ambulant indlæggelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ikke til forundersøgelse og jeg måtte godt selv køre hjem, men eller lyder det som den samme undersøgelse. Jeg fik den foretaget på Holbæk Sygehus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm gad vide hvad forundersøgelsen så er til... Tror jeg må ringe derud og høre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der findes noget der hedder en laparaskopi. Der er man i fuld narkose. Det var det jeg fik i Kiel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay kan det så ik være fuld narkose jeg skal have når jeg skal faste aften før og ikke må køre hjem selv bagefter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER