Linda77

Hjælp

7 indlæg i dette emne

Gode råd mod tommelfinger sutteri søges.

Bare roligt det er ikke mig :rolleyes

Er så træt af at se min datter på 4 år med tommelfingeren i munden og ligne en forvokset baby. Har fortalt de vildeste skræmmehistorier og lige lidt hjælper det!

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi brugte det der neglelak man bruger mod neglebidere til min lillesøster.

Hun gjorde det nemlig helt op i skolealderen og hendes fingre blev meget grimme af det.

den dag i dag har hun stadigvæk tendens til at bide i huden rundt om tommelfingeren, så tror det er vigtigt at få det stoppet tidligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er detsværre lige glad med god negl - måske der findes noget der smager mere grimt?

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen andre råd end at lade tandlægen skræmme hende.. det virkede på mig og jeg gjorde det indtil jeg var 12 år.. det var først da tandlægen sagde at jeg skulle ha' nakkebøjle på, at jeg stoppede..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pas, jeg stoppede som 10 årig, fordi jeg fik bøjle. umiddelbart er det bedste råd at tage hende til tandlægen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må have en aftale med tandlægen - mon hun er med på at skræmme hende?

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må have en aftale med tandlægen - mon hun er med på at skræmme hende?

Linda

Tandlægen er nok ikke med på at "skræmme hende".. Men sandheden er nu også nok.. Et barn på 4, synes jeg måskee heller ikke skal "skræmmes"... Men man kan måske give hende nogle alternativer? En sutteklud fx - den kan man nemlig tage fra hende..

Som min onkel sagde, da min fætter ikke ville smide sutten; Man ser jo sjældent en dreng på 20 gå med sut.

Og det samme vil jeg da sige med tommelfingeren ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER