betina88

insemination???

18 indlæg i dette emne

hej i skønne tøser....

imorgen står jeg for og ska ha lavet IUI ... er der nogen af jer herinde der ved hvordan det sådan helt præcis foregår....????

knus.... :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej i skønne tøser....

imorgen står jeg for og ska ha lavet IUI ... er der nogen af jer herinde der ved hvordan det sådan helt præcis foregår....????

knus.... :balloons

Det er meget simpelt. Din mands svømmere ligger i en meget tynd og lang sprøjte, som så bliver sprøjtet op i livmoderen. Så skal de selv finde resten af vejen frem. Det er ikke slemt og det tager ikke ret lang tid.

Held og lykke i morgen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten spurgte jeg gyn efter om det var det. Og det var det. Han mener tit vi piger bliver overrasket over, hvor simpelt det er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hehe okay så.. synes godt nok jeg er spændt på imorgen..... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hehe okay så.. synes godt nok jeg er spændt på imorgen..... :)

Det kan jeg godt forstå. Det var jeg også. Og er det nok også her næste gang. Det er ligesom om forventninger stiger en lille smule. Men jeg krydser fingre for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

takker... og jeg ska os nok krydse fingre for dig ... hvornår ska du igennem det igen? og hvor mange gange har du været igennem det...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

takker... og jeg ska os nok krydse fingre for dig ... hvornår ska du igennem det igen? og hvor mange gange har du været igennem det...?

Jeg skal scannes på mandag. Så får jeg at vide om jeg skal have hormoner eller ej. Så regner jeg med scanning igen ugen efter. Og så IUI midt/slut den uge (uge 40). Det er vores 2. forsøg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay så.. det bliver da rigtig spændende om du ska have hormoner eller ej.... :goodluck jeg sluttede på mine hormoner søndag og tog igår min ægløsningssprøjte og så går det jo løs imorgen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet insemineret en del gange og jeg synes da lige du skal vide at det på ingen måder gør ondt :)

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er altid 2 sider. Ikke for at være træls. Selve inseminering gjorde ikke ondt. Men jeg fik det meget skidt bagefter.

Jeg er blevet insemineret 3 gange nu, desværre uden held.

Men jeg fik det kun skidt første gang.

Krydser fingre for at det bliver en positiv oplevelse for jer.

Glæder mig til at følge dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes det var en positiv oplevelse for os... bagefter havde jeg det dog en smule dårligt.. havde lidt kvalme og var meget træt.... men alt gik godt og nu er det bare at krydse alt man har og tænke positive tanker ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes det var en positiv oplevelse for os... bagefter havde jeg det dog en smule dårligt.. havde lidt kvalme og var meget træt.... men alt gik godt og nu er det bare at krydse alt man har og tænke positive tanker ...

Dejligt med en positiv oplevelse. Jeg venter spændt på en opdatering om 14 dage :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at høre at det gik godt.

Så krydser vi fingrene.

Venter spændt......... 14 lange dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej tøser.. desværre ingen positiv melding herfra.. fik et negativ svar idag og beskeden om at hvis ikke mens er kommet inden 14 dage sku jeg kontakte dem igen... og hvis det kom, så ku vi starte på 2. forsøg.... så er en smule trist... men må jo se hva der sker de næste 14 dage.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :kram

Håber snart din mens dukker op, så I kan komme videre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Bare til en lille opmuntring (håber jeg;))

Jeg har PCO og havde derfor ingen egen mens - alligevel lykkedes det i 3. inseminationsforsøg at blive gravid og venter nu en lille dreng til December.

Så tab endelig ikke modet - lige pludselig er den der :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for den lille opmuntring.. ;) ;) vi skal igennem 2.forsøg i næste uge.. så er igang med hormonerne igen.... ;) ;) nej du har ret, det er med at holde modet oppe og holde liv i de positive tanker.... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tro på det...

Så længe vi har håbet... så er der lys for ude...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER