Guest Majkat

Hvor tit skal man ha sex?

7 indlæg i dette emne

Åhhh nu hvor vi har taget beslutningen om en 3'er, så skal jeg jo helst være gravid NU og aller helst i går.

Men hvor tit skal man have sex omkring ægløsning for at chancen for graviditet er størst?

Jeg har læst flere steder at man max må gøre det hver anden dag, mens andre siger at man skal gøre det hver dag. Hvad siger I? Har vi nogle facts bag tallet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hver til hver anden dag og evt. flere gange om dagen lige ved ÆL :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ved ægløsning er der jo ''kun'' et døgns tid, men sædcellerne kan leve i 3-4 dage oppe i en, vi fik af vide at det var bedst at gennem cyklusen ikke at ''spare op'' da det sætter en stopper for produktionen, så når ikke det er ægløsningstid skal han have sædafgang omkring hver 3. dag for at de små svømmere er i bedst form.

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg et sted har læst det optimale er hveranden dag, men jeg kan ikke huske hvorfor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

med Kira gjorde vi det ca. hver 2. dag.. men den her gang har vi bare gjort det når vi havde lyst.. det er blevet til 4 gange den sidste måned.. så hvis jeg er gravid nu, har vi fanmer været heldige..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres svar. Jeg tror vi tager det lidt som det kommer. Vi har jo kun prøvet meget kort tid, så synes heller ikke at det allerede skal være "sex på komando" :balloons :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER