Anna H.

Barnevogn

8 indlæg i dette emne

Er der nogen der ved noget om eller har nogen præferencer inden for barnevogne???? Min mor vil give mig en og påstår den er dyr, men jeg kan sagtens nøjes med en billigere så længe jeg ved at den er sikker.

Spørger man i butikkerne anbefaler de jo altid det dyreste hvis du virkelig ønsker dig det BEDSTE for dit barn - tarveligt for hvem gør ikke det :unsure

Det er måske lidt tidligt at bekymre sig men da jeg bor på Bornholm og alt skal bestilles måneder i forvejen, er jeg nødt til at være lidt på forkant.

Mon nogen har nogle gode råd, erfaringer eller andet??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er super svært at vælge. Vi har både en odder og en emmaljunga og jeg har været glsd for dem begge 2.

men hvis jeg kunne vælge om ville jeg vælge at købe en combi, for det er altså fedt at ha en barnevogn når de bliver ældre, og kan sagtens sove til middage i en klapvogn. Og så er den super hvis man rejser meget og går ture på strand, skov og byen :-)

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

baenevognen skal selvfølgelig være efter jeres behov

jeg kan fortælle dig at de 3 vindere i TÆNK FORBRUGER MARGASIN ER: ODDER, EMALJUNGA OG TRILLE GIGANT.

det var ligesom dem jeg gik efter :)

vi har efter mange overvejelser endt med at købe en trille gigant da den var billigst og passede godt til vores behov, odder er jo mega dyr men man siger jo også at den kan holde til 10 børn :) emaljunga syntes vi også var dyr, og da vi havde hørt flere historier om at kvaliteten ikke altid var med prisen ja så endte vi med trille gigant til 5500 kr, der fik vi også både barnevogn med alustel, der var lift og pusletaske med samt madrasser til både barnevogn og lift det skal man ofte købe ved siden af hos odder og emeljunga.

men mit råd til dig er at gå ud i så mange forretninger som mulig hør de forskællige anbefalninger og hør om i ikke må prøve gå med den lige somman prøvekøre en bil. og hvis i har bil så prøv at få lov til at pakke den i bagagerummet før i køber den det er surt hvis den fylder mere end forventet :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige købt en abc cobra kombivogn. Den skulle kunne være i vores ultralille bil og samtidig være praktisk. Den har vundet bedst i test og indtil videre virker den god og så kostede den under 3000 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en brugt Emmaljunga Big Star Supreme, der har været den mest populære model gennem de sidste 10 år. Vi gik i en barnevognsforretning og havde en masse forskellige mellem egne hænder og vi var slet ikke i tvivl om, at det var sådan en vi ville have. Vi var dog også enige om, at vi ikke ville give 8.000 kr. for en barnevogn (:o), så vi gik på dba og efter små to uger havde vi købt en brugt fra 2007 til 3.200 kr. inkl. alt udstyr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi køber en odder zip.. og ja de er sq dyre, men det vi har hørt allesteder fra at hvis man skal prioritere noget højt er det barnevognen.. Det er bedre at spare på tremmeseng osv. Men modellen kommer jo selvfølgelig også meget an på om i skal have plads til den i en bil eller ej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt Odder brugt 3 gange nu og der får du meget for pengene. For en 2000-3000 kr får du en rigtig lækker barnevogn, som er brugt til et barn og dermed har mange år i sig endnu. Det kan klart anbefales! Og Odder er meget stabil også pga støtten hele vejen under selve kassen.

Knus Supernovamor :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kigget og køber nok en Brio barnevogn. Den koster 6000, med lift og pusletaske plus at den har seleskop styr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER