fynboen

øv for nogen møg tanker...

9 indlæg i dette emne

Efter jeg skrev e´herinde igår med hensyn til MD scanning om at jeg ikke var nervøs for om der var liv og sådan noget... Så er tankerne bare komemt op til overfladen...

Har stadig ikke mærket liv, hvornår mærker i andre oftest liv... er det om morgen, eftermiddag eller aften ? <_< Jeg synes godt nok der er lang tid til på tirsdag, hvor vi skal scannes, men jeg må bare slå koldt vand i blodet...

Er der ikek nogen af jer andre som vireklig har følt at "der er bare ikke liv" og virkelig har haft lyst til at ringe til lægen lige med det samme og få en tid til de kan høre hjertelyd.

Ej jeg virker måske lidt pylret, men det har nok noget at gøre med at jeg i sidste graviditet ikke var noget foster... Det er nok derfor jeg er nervøs...

Til dem som har gidet at læse det, tak for det, skulle bare lige ud med nogen tanker...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er sikker på at alt er fint derinde, som du selv skrev i den anden tråd har du jo set og hørt det fineste hjerte :loveshower

Jeg mærker mest liv om aftenen efter aftensmad når jeg har sat mig på sofaen. Det svinger dog meget hvor meget jeg mærker til den, nogle dage mærker jeg intet mens jeg mærker flere bump andre dage.

Det er slet ikke noget der er vildt udtalt endnu, det kan sagtens forveksles med luft i maven hvis man ikke lige er opmærksom på det.

Mener at det er fra uge 24-26 du først rigtig skal mærke liv, så der kan jo nå at ske meget endnu. Håber du kan slå koldt vand i blodet og nyde det indtil tirsdag hvor du kan se den lille med egne øjne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Starter lige med at give dig et :kram2

Syntes på ingen måde at du er pylret.. Har selv og kan stadig blive meget bekymret når jeg ikke kan mærke liv. Jeg mærker liv dagligt om aften og om natten eller nogen gange tidligt om morgen, så når han en gang i mellem ikke er til at mærke på de tidspunkter, så bliver jeg rigtig nervøs..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor føler jeg med dig :(

Det er ikke sjovt at have de tanker.. Jeg har tidligere i graviditeten flere gange følt at der var noget galt og det er en ubeskrivelig ubehagelig følelse. Heldigvis har det vist sig hver gang at han har været en fin og livlig lille bebs i maven :)

Faktisk har jeg haft en ubehagelig fornemmelse idag fordi jeg ikke rigtig har mærket så meget til ham igår men da jeg så lagde mig på sofaen så begyndte han at sparke løs. Det hjalp på humøret :)

Jeg har selv haft en SA før og jeg tror at når man har været gravid og der på den ene eller anden måde er gået noget galt så tænker man ekstra meget over sådanne ting når man er gravid igen.

Jeg er sikker på at din lille spunk har det fint :) glæder mig til at høre hvordan MD er gået :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker forresten liv mest når jeg slapper af på sofaen. Især aften og morgen... Min kæreste kan også mærke det uden på maven når han er rigtig livlig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ved godt jeg ikke hører til denne terminsgruppe, men vil lige give mit input med til dig søde..

Jeg var også længere henne end dig før jeg sådan rigtigt mærkede liv. Du er nødt til at tage det roligt, men kan sagtens følge din tankegang. nu er jeg nået så langt så der er mindre spark end jeg har været vant til at og det er lidt skræmmende, men også naturligt nu at junior fylder så meget. Så jeg kan sagtens sætte mig ind i hvad du tænker...

Men panikker du helt over det, synes jeg helt klart du skal kontakte din læge og hører om du ikke må komme op og hører hjertelyden fordi du er nervøs og har tankerne omkring sidste graviditet hængende over hovedet.

:kram2 fra mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for jeres svar... Det hjælper mig faktisk rigtig meget at hører at i for det meste mærker liv om aftenen og tidligt om morgene, for det er primært om eftermiddagen jeg har lagt mig...ved godt det ikke er det samme for os alle sammen, men jeg vil da prøve at ligge lidt mere mærke til det om morgen og aften...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men bare fordi du ikke mærker liv om aftenen er det jo ikke fordi der ikke er liv, sådan en moderkage i vejen kan altså blokkere for meget... Men dejligt du har fået ro på, er sikker på at der er liv og glade dage derinde bare uden du mærker det endnu :balloon .. Bare vent, det kommer når du mindst venter det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men bare fordi du ikke mærker liv om aftenen er det jo ikke fordi der ikke er liv, sådan en moderkage i vejen kan altså blokkere for meget... Men dejligt du har fået ro på, er sikker på at der er liv og glade dage derinde bare uden du mærker det endnu :balloon .. Bare vent, det kommer når du mindst venter det.

nej, jeg tror bare jeg lader være med at fokusere så meget på det... For tror at det gør jeg bliver endnu mere nervøs...

Og så kan jeg fælde en enkelt eller to tåre på tirsdag til MD scanning når det hele er i orden... :)

Men tusind tak for ejres støtte, det er rigtig dejligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER