Gantzel21

ARGH #¤?!/%¤

3 indlæg i dette emne

ARGH :gal skal bare have luft!

Hvis en eneste EN GANG TIL siger til mig, at jeg får en dreng, så ved jeg ikke hvad jeg gør!

Det er egentlig ikke fordi jeg ikke vil have en dreng, en pige er bare højere på listen, nej det er de bedrevidende personer som bliver VED med at kævle om en dreng - ikke bare 1 gang, men 40 gange!!

Hvis de så bare sagde, "jeg tror det bliver en dreng" PUNKTUM så ville det være til at leve med, men at blive ved og ved og ved med at gnide salt i såret og kværne løs - det holder jeg ikke til.

Og hvis MD viser vi venter en dreng, så frygter jeg bare SÅ meget de der bedrevidende "hvad sagde jeg"-beskeder.

ARGH!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ha ha pas på blodtrykket... Men kender det godt, her holder alle også på at det må være en dreng af en eller anden grund. Min mand og jeg har ingen anelse om hvad det bliver, men som dig håber vi næsten på en pige bare for at det ikke skal lykkes dem at gætte rigtigt hi hi :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kender jeg godt. ALLE ønskede sig sådan en pige da alle børnebørnene er drenge, men jeg var bare fuldstændig sikker på, at det blev en dreng. Nu har jeg været til kønsscanning og jeg venter en dreng. Hvad tror du min mor sagde da jeg fortalte det? Ej altså jeg ønskede mig en pige!! Ja det er jeg sgu ked af, men det får du ikke. Jesus altså.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER