fynboen

Så nåede jeg så langt...

7 indlæg i dette emne

Så gik jeg dælme ind i uge 20... Så nu er halvdelen af ventetiden gået ind til vores lille mirakel kommer til verden... :loveshower

Synes godt nok ikke det er særlig længe siden jeg fandt ud af jeg var gravid, men det er så alligevel 14 uger siden... Det er vildt så hurtigt tiden går...

Håber det går lige så stærkt i de sidste 20... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Weeee en milepæl i graviditeten :glad

Jeg er 22 uger henne imorgen og jeg synes stadig at 18 uger er uendelig lang tid men på den lyse side så er det jo snart jul og så får vi alle sikkert travlt og tiden går stærkt :) Og på den anden side af julen har vi jo vores terminsmåned :stork :toot :toot :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det... jeg gik ind i uge 20 i lørdags, det er altså lidt stort.. Har du været til MD?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weeee en milepæl i graviditeten :glad

Jeg er 22 uger henne imorgen og jeg synes stadig at 18 uger er uendelig lang tid men på den lyse side så er det jo snart jul og så får vi alle sikkert travlt og tiden går stærkt :) Og på den anden side af julen har vi jo vores terminsmåned :stork :toot :toot :stork

Ja og jeg har en lilel plan om at jeg gerne vil have gjort hoved rent i hele hytten inden jeg blvier alt for stor, såd et er jo ved at være tiden, når man bor i en hytte på 170 kvm. <_<

Så må abre til at i gang.. Og julen, den gldæer jeg mig til, skal bare nydes i fuldedrag... ELSKER JULEN...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det... jeg gik ind i uge 20 i lørdags, det er altså lidt stort.. Har du været til MD?

Ja det er lidt stort.. Nej vi skal til Scanning om en uge, det glæder jeg mig til... Så håber jeg bare at junior opføre sig ordentligt og vil vise sit køn... Jeg vil gøre alt for den vil vise sig...om jeg så skal stå på hovedet... Vil abre så gerne vide det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er lidt stort.. Nej vi skal til Scanning om en uge, det glæder jeg mig til... Så håber jeg bare at junior opføre sig ordentligt og vil vise sit køn... Jeg vil gøre alt for den vil vise sig...om jeg så skal stå på hovedet... Vil abre så gerne vide det :)

Ha ha har det på samme måde... jeg skal fredag, ret sent synes jeg.. Men hva heldigvis møffer den lille rundt i tide og utide så er ikke så nervøs som før nf

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha har det på samme måde... jeg skal fredag, ret sent synes jeg.. Men hva heldigvis møffer den lille rundt i tide og utide så er ikke så nervøs som før nf

Okay..ja jeg er lidt nervøs, for har ikke mærket liv endnu..men tænker at det kan være fordi min moderkage er ud mod forvæggen og at det er fordi jeg er førstegangs fødende...

Så er ikke nervøs...For tænker sådan lidt at jeg synes det er sjældent man høre oma t fosterne går til grunde så sent i graviditeten... For det er ikke andet end 3 uger siden jeg følte der ikke var liv, men der var ejg ved jordemoder og der var rigtig kraftig hjertelyd... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER