lida

håb om - og myrekryb over - graviditet!

10 indlæg i dette emne

Hej Piger!

Jeg tror sgu jeg er gravid!!! Og har meget blandede følelser omkring det lige nu!

Jeg har i forvejen en datter der bliver 2 til februar og smed ppillerne i maj i år. Har haft et kort stop med at prøve da manden var meget stresset, men efter en svipser følte han egentligt ikke, at det ville gøre noget, hvis det lykkedes. Jeg har hele tiden følt mig MEGET klar...

Nu er jeg på dag 32 uden mens...sidste cyklus var på 30 dage og de foregående inden det på 35, så jeg kan jo ikke sige endnu, at jeg er over tid...men har ændret smagssans og lugtesans, lidt træg mave, periodevis ømme brystvorter (hovedsymptomet sidst) osv. Sidst havde jeg nærmest symptomer inden han var rullet af!

Og jeg håber og glæder mig vildt! Men samtidig kommer det jo pludseligt meget tæt på! åh alle de tanker, selvom man jo har prøvet det før!

Min eneste ulempe ved en graviditet lige nu er, at jeg gerne ville holde det hemmeligt en stund, men der er bare diverse julefrokoster lige nu. Sidste gang blødte jeg RIGTIGT mange gange og havde en spontan abort inden det, så derfor er det lidt mere træls at skulle fortælle lige med det samme...

Nå pyt, det er en lykkelig omstændighed hvis det sker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen så er der vel ikke andet for at teste, og få sikkerhed i om du er gravid eller om det bare er din krop, som spiller dig et puds:-)

Og er du gravid, så er det jo en dejlig begivenhed, og angående julefrokosterne kan du så ikke ankomme i bil, så har du den som undskyldning for, hvorfor du holder dig ædru ^_^. Og det er jo en undskyldning, som alle kan forstå.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aiii!! Test for søren dog og smid endelig billedet herind! Vi elsker g-tests!! :D Hep hep hep! :D

Mht julefrokosterne, så er du bare på penicillin og kan derfor ikke drikke :) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aiii!! Test for søren dog og smid endelig billedet herind! Vi elsker g-tests!! :D Hep hep hep! :D

Mht julefrokosterne, så er du bare på penicillin og kan derfor ikke drikke :) ;)

enig og hepper på test, hvisker test, test, test, test, test, test :glad :glad :glad og vi vil se billeder :glad

og penicillinen er også en super undskyldning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes også du skulle teste og få vished!

:goodluck :goodluck :goodluck må resultatet blive hvad I ønsker mest :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ud og tis på en pind! Håber det bedste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hepper med og hvisker test test test test test

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du testet Lida??!? Vi ELSKER tissepinde teste herinde jo...så kast et billede så vi sammen kan juble eller give kram :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ud og tis på en pind,,,,,det er sådan noget, der giver os, som det ikke giver mening for at tisse på den slags pinde, mening i livet:-) Så please tis

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER