Nitzen1987

Når man arbejder på forskellige tidspunkter

8 indlæg i dette emne

I denne uge møder min mand kl. 14 og får fri kl. 21 Jeg møder kl. 8/10 og har fri 13.45/14.30

Jeg hr virkelig svært ved at trække mig selv op til at lave noget ordentligt mad, når manden ikke er hjemme til at spise. Synes at det er træls at bruge 1 time på madlavningen, når man så sidder og spiser alene med sig selv bagefter - dette medfører lette (og til tider knap så sunde) løsninger... I fredags stegte jeg fx fiskefrikadeller og så fik vi rugbrød - i dag skal vi have tortilla med laks - og jeg sidder allerede og overvejer, hvordan jeg gør det nemmest muligt for mig selv i morgen og onsdag og torsdag - det er svært at blive ved med at finde på de hurtige og sunde retter....

Er jeg den eneste der synes, at det er træls at skulle spise alene? (i næste uge har manden heldigvis fri kl. 17.30 :) så et større problem er det ikke) men jeg bliver bare så "doven" til at lave mad, når han ikke er hjemme til at spise sammen med mig <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

nej du er ikke den eneste, som ikke gider lave mad, når man sidder selv og skal spise det. Jeg plejer at lave havregrød, når manden er til fodbold eller lignende...

Da jeg arbejdede i aftenvagt, levede min mand af rugbrødsmadder, heldigvis får de varmt mad til middag ude på hans arbejde. Og jeg håber og regner med at søge aftenvagter, når jeg er færdiguddannet til sommer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kender det alt for godt... jeg bruger så chancen for at få suppe (det syntes kæresten ikke er rigtigt mad) men det syntes jeg er hyggeligt at sidde med inde i sofaen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes også det er træls at spise selv, jeg kan højst svinge mig op til at lave kylling og nudler,det er nemt og hurtigt, ellers nøjes jeg med rugbrød.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En pakke rittersport er da også aftensmad rolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej du er ikke den eneste.

Jeg plejer også at varme noget suppe eller spise risengrød (det gider han nemlig ikke spise :rolleyes )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det samme her, Hans arbejder jo skiftevis dag, aften og nat, så det kan ikke undgås, at jeg er alene til aften i 1 uges tid. Det nyder jeg godt af, at mine forældre nogle af dagene har nogle rester - ellers også så er jeg en af dem, som nogle gange kan nuppe den "sunde" Rittersport :whistling :badgirl Eller også slet ingen aftensmad. Ellers ender det ofte med en rugbrød eller en gang pasta med ketchup. Gider heller ikke stå og lave mad til mig selv, det er for kedeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det med at spise et eller andet fra det nærmeste pizzaria, når jeg er alene :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER