Gitte111

Nu med træthed, kvalme og hedeturer

9 indlæg i dette emne

Nu synes jef godt nok min krop begynder at reagerer anderledes end den plejer op til mens <_<

Har siden i fredags haft lidt brunt udflåd, lyserødt til at starte med (detaljer er vi jo ved at være vant til herinde :rolleyes ) og tænkte at nu ville mens komme.....men her til eftermiddag er det stoppet igen og nu er der ikke spor af noget som helst....har i andre oplevet det? Har søgt på nette at nogle oplever pletblødning/farvet udflåd tidligt i en graviditet.

I går og i dag har jeg haft lidt småkvalme og måtte gå hen og ligge mig på sofaen, da jeg også var lidt træt i kroppen.

Har haft lidt små niv i brysterne, men de er ikke speciel ømme, og får indimellem nogle hedeturer......

Det der nok bekymrer mig mest er det pletblødning/farvet udflåd, for det oplevede jeg ikke med Noah for 5 år siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skal du have din mens nu? Og prøver i at blive gravide?

Så er der jo stor chance for at der måske er gevinst :whistling

Jeg havde min mens de første 2 måneder, selvom jeg var gravid. Så selvom du har haft brunligt udflåd og lidt mens, kan du stadig være gravid!

Har du testet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige set at vi er i samme test gruppe - sorry!

Jamen du må jo vente et par dageog håbe det er din krop der ikke har opfattet at du er gravid :)

Der er store chancer endnu, når mans ikke er kommet for fuld styrke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde det som du beskriver det da vi var blevet gravide. gik også og ventede på mens, men så stoppede det. og vupti stod jeg der med 2 streger hehe. så jeg ville nok teste hvis jeg var dig ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har selvfølgelig ikke lige nogle test liggende, så må på apoteket i morgen efter job.

Jeg testede i torsdag og den var negativ. Jeg brugte en g-test fra Lidl til 20 kr......kan de blive for billige sådan nogle?

Smed pillerne i juli mdr i år og den første cyklus var 23 dage, men er nu på dag 30, så der er jo en uge over tiden.....hvis jeg skal gå efter den sidste cyklus <_<

Håber virkelig i har ret og at jeg kan stå med ll om et par dage......men vist den er negativ igen, bestiller jeg tid ved lægen, for nu vil jeg gerne have et svar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh hvor spændende. Kom du afsted efter en test?

Jeg har haft lignende symtomer - både ved mens og graviditet, så det er ikke nemt at vide hvad det kan betyde.

:goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede i går og der kom ll - en svag streg, men den var der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uh hvor spændende. det lyder da til den er der :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER