Lauritzen

Dreng eller pige?? En gættetråd

21 indlæg i dette emne

Jeg ville egentlig have oprettet en gættetråd inden vi skulle til NF men fik det ikke gjort. rolleyes.gif

Jeg har hele tiden gættet på at vi venter en dreng og det så også sådan ud til NF00000858.gif

Hvad med jer, hvad tror I I venter??

Lauritzen:

Gætter på: Dreng

Venter en: Dreng (99% sikkert, bliver bekræftet den 23. september)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Alle kalder det en pige (vi skal til nf på fredag)

Men så har jeg en ide om at når vi regner med det er en pige så blir det en dreng hehe.

Men en prinsesse eller skaterboy vil gøre os lige lykkelige :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var sikker på det var en dreng jeg vente. Har to gange fået bekræfte det er en dreng, så det regner jeg med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skifter lidt imellem hvad jeg tror. Vi har altid haft en idé om, at de i min mands familie "kun" laver drenge. Min mand har en bror, vi har en dreng og min mands bror har 2 drenge. Så et eller andet sted så er det svært at tro andet.

På trods af hvad vi altid har troet, tror vi dog begge mest på at det er en pige. Jeg ved ikke hvorfor, men det er der fornemmelsen oftest er. Med Sebastian var jeg dog stensikker på det var en dreng, og jeg har ikke samme grad af følelse denne gang.

Men mit gæt er en pige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vi får en lillebror og William tror han får en lillesøster.. :) Skal til kønsscanning i morgen. Så må vi se om det er mor eller storebror der har ret! :)

Glææææder mig til at se lille baby igen <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vi faar en dreng. Har altid kun passet baby piger og foeler jeg har nogenlunde styr paa det saa tror helt sikker ham deroppe gerne vil udfordre mig lidt ved at give en en dreng som min foerste baby.

Mor her gaette paa en dreng

Opdatering: Efter en koensscanning ved vi nu det bliver en PIGE :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm jeg er meget usikker på om det er en lille dreng eller pige jeg har i maven.. men min svigermor og svigerinde er overbeviste om at det er en pige, så det må blive mit gæt. Men jeg vil blive lige lykkelig uanset hvad køn det viser sig at være :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William fik ret :D det bliver en lillesøster! Og hun er akkurat som hun skal være <3 helt perfekt og vi er lykkelige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William fik ret :D det bliver en lillesøster! Og hun er akkurat som hun skal være <3 helt perfekt og vi er lykkelige :)

Ååååhhhhhh hvor er det fantastisk loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

den er svær.

Manden siger det bliver en lillebror og storesøster siger en lillesøster.

håber de kan se det den 7 okt til MD. ellers får jeg lavet en kønsscanning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til kønsscanning i fredags for at få bekræftet at det er en lille dreng der gemmer sig derinde. Vi venter en rigtig lille drillepind, det er der ingen tvivl om, for det er en pige.. 7himmel.gif Snydt blev vi lol_hitting.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da meget heldigt at I lige fik det dobbelttjekket ;) ellers skulle prinsessen have haft grønne biler på sengetøjet og blå heldragter på.. Hihi.. TILLYKKE med lille-pigen :) nu må vi se om Midtvejsscanningen viser det samme som kønsscanningen...... Meeeen mon ikk!? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha ja det ville have været lidt uheldigt, hvis det til fødslen viste sig at være det andet køn! Jeg ved da ihvertfald med migselv at jeg vil "køns-shoppe" tøj og andet, synes simpelthen noget af det er så bedårende :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har meget gået og troet det er en pige der er derinde, og alle kalder den hun.

Men til NF fik jeg en ide om det er en dreng. kunne bestemt ikke se noget somhelst der var kønsbestemmende, men synes bare den "opførte" sig som en dreng hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gættede rigtigt, vi venter en pige :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner virkelig ikkehvad vi venter, det kunne være sjovt med en pige nu hvor vi har en dreng, men min fornemmelse skifter meget fra uge til uge, vi venter spændt og ser til mandag i uge 43

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih kan bare ikk overtale min mand til privatscanning. så må vente til MD d 4. med at finde ud af hvad jeg har inde i maven :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik ham overtalt :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Vi skal have en pige :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næææ en pige mere! Tillykke! :loveshower

Ja jeg fik jo også ret i mit gæt tidligere i denne tråd :rolleyes venter mig jo også en lille pige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med jeres pige :loveshower

Det er godt nok pigeår :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

den er svær.

Manden siger det bliver en lillebror og storesøster siger en lillesøster.

håber de kan se det den 7 okt til MD. ellers får jeg lavet en kønsscanning

Og her fik manden ret. Så vi venter en lækker lille dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER