Guest Gremina

MD scanning

5 indlæg i dette emne

Vi var til md scanning i går, og alt så bare så fint ud, på trods af at lillefisen var en rigtig drillepind, og ikke rigtig ville som jordemoder, så jeg måtte vrikke lidt med bæknet og op og hoppe, før den gad at bevæge sig bare en lille smule. :loveshower

Og så bad vi hende også kigge ekstra godt på fingre (Emilia er født med 6 fingre på hver hånd)og så vidt vi kunne se var der heldigvis kun 5 på hver :yay . Det tog så godt nok noget tid, for fisen var jo som sagt en rigtig drillepind og ville hverken det ene eller det andet og lå også med krydsede ben, og så blev farmand jo glad for så fik han det jo som han ville.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor dejligt at md gik godt. Hvad med din store pige fungerer de ekstra fingre normalt eller skulle de fjernes?

Det er altid rart at læse om en vellykket md

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har fået fjernet de ekstra fingre, de var meget svage og kunne ikke bruges, vi skal snart til kontrol igen med henblik på endnu en operation, fordi hendes tommelfingere er 3 ledet, så der skal muligvis fjernes et led :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har fået fjernet de ekstra fingre, de var meget svage og kunne ikke bruges, vi skal snart til kontrol igen med henblik på endnu en operation, fordi hendes tommelfingere er 3 ledet, så der skal muligvis fjernes et led :(

Åh lille pus da... Kan godt forstå i ville have dem til at kigge ekstra efter fingre til MD så, når hun skal udsættes for alt det... Dejligt at det ikke tydede på det samme :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt med en lille drillepind - mon den også er det, når den ser verden?

Da jeg fik min den første, var jeg også obs på fingrene - da min bror er født med stumper på venstrehånd (han har kun en ½ tommel og dutter for de andre).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER