Guest Missbuller

Er i stadig trætte

11 indlæg i dette emne

Jeg har læste at nu hvor man er 4 måneder henne, så er man ikke så træt. Men det passer ikke for jeg kan stadig tage en morfar og jeg tager jern piller, for at jeg kan være mere frisk.

Jeg vil bare hører om jeg er den eneste som stadig er træt??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

nej overhovet ikke... jeg er dog ikke så træt som i starten men jeg er mere træt end før jeg blev gravid og en morfar midt på dagen er nødvændig... men det er vist ikke så unormalt min veninde som venter sig her til oktober har været sygemældt det meste af sin graviditit pga. træthed hun kunne simpelhen ikke overskue det mest simple og var nød til at tage mindst 2-3 morfare om dagen for at kunne fungere bare nogenlunde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej du er bestemt ikke den eneste der er træt endnu, jeg er stadigvæk monster træt og føler jeg kan sove konstant. :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er glad for at jeg ikke er den eneste som er så træt. Jeg kan ta en morfar på en time og når kl bliver 22, så er jeg klar til at sove igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er frisk igen.. synes det var væk efter 3 måneder... Men mon ikke det kommer tilbage i 3 trimester

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også helt frisk igen og kvalmen er væk. Jeg føler mig som et helt nyt menneske. Det er fantastisk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har helt ondt af jer, som kæmper med træthed og kvalme. Indtil nu har jeg været forskånet for de skavanker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I starten af min gravilitet havde jeg ikke noget kvalme, jeg var bare træt. Men jeg skal stadig have en morfar midt på dagen, ellers så kan jeg ingenting

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sagtens også mærke til trætheden om eftermiddagen. Heldigvis ikke så træt som jeg var i starten... Men det er nu også den eneste gene jeg har oplevet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig meget træt og lider stadig af kvalme og opkastninger.

Kvalmen og opkastningerne har nok noget at gøre med trætheden, for har ikke ordentlig ro i kroppen eller ret meget energi når man ikke får så meget mad ned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også stadig træt, men heldigvis ikke så meget som i starten. Det har nok også noget at gøre med, at kvalme og opkastninger er fuldstændigt forsvundet ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER