Linda77

hvor hører børn bare meget mere end vi tror!

5 indlæg i dette emne

Da jeg afleverede Wilma i børnehave i morges berettede hendes kammerat om at han skulle til Norge og besøge hans ven - Wilma bliver helt chokeret og siger - nej det må du ikke i Norge bliver man skudt.

Var totalt i chok over at hun havde fanget, hvad som var sket i Norge.

Så udtrykket små gryder har også øre blev meget aktuelt!

Bedste weekkend hilsner fra østerbro

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

he he hvor søde.. sikke meget de får med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lidt vildt.. Men samtidig kommer der heller ikke bag på mig. Det er bare blevet snakket såååå meget om tragedien i Norge - personligt nåede jeg til et punkt hvor jeg synes det var alt for meget. Så hvis børnene både hører det i tv, hører mor og far osv snakke om det, så er det næsten klart det hænger et eller andet ved. :)

Men det er da en rigtig træls opfattelse at få om Norge - det er jo et helt vidunderligt, smukt land. :) Men det er så en helt anden sag. Hehe.

Men jeg synes nu stadig det er lidt vildt.. Tror ofte vi undervuderer børn på det punkt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ramasjang havde på et tidspunkt et indslag om tragedien i Norge... Vores så det ikke, så jeg ved ikke meget om hvad der blev sagt og vist, ved blot at de havde et indslag om det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg tror de hører og opfatter mere end vi regner med.

Da jeg var relativt nygravid med nr. 2 fortalte den store i dagpleje at hun skulle have en lillebror. Hun var knap to og vi havde ikke fortalt hende det, men hun havde altså fanget ordet lillebror :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER