Tmm

Nåååh tøser

6 indlæg i dette emne

Halli Halløj i super søde dejlige tøser -

Har været til jordemoder i dag , og som i kan se er jeg 35+6 og jordemoderen fortalte sørme at min store baby vejer omkring 3 kilo og sørme står FAST med hovedet dybt i mit bækken ( til trods for jeg er andengangs fødende ) så fløj spørgsmålet bare ud af mig til min jordemoder samt studerende : skal jeg forberede mig på at blive mor før tid ? :P :whistling hvorefter de kigger smilende på hinanden et stykke tid og siger det ved vi sørme ikke :)

Den seneste uge har været SÅ underlig , har siden søndag haft svage mens smerter , været helt ved siden af mig selv , meget hormonel i mit humør , og har fået utroligt ondt i lænd og baller og tager jeg hånden ned kan jeg sagtens mærke det lille hovede trykke godt på ( er ligesom hævet dernede ) har de sidste 2 dage haft plukveer nærmest konstant . SÅ tøser spørger da også lige jer ikk - tror i jeg skal forberede mig på at blive super mutti før tid ?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er dælme svært og spå om... Jeg vil i hvert fald ikke give dig nogle forhåbninger, men blot ønske dig en dejlig fødsel når du kommer dertil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er dælme svært og spå om... Jeg vil i hvert fald ikke give dig nogle forhåbninger, men blot ønske dig en dejlig fødsel når du kommer dertil :)

Ihh hvor er du fantastisk :) Tusind tak :loveshower

- er godt nok bare lidt meget ved siden af mig selv , føles konstant som om jeg skal lave stort , men nej nej slet ikke og kan da også mærke at hans hovede trykker på helt dernede både ved enden og fortil helt NEDE! puha :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tør heller ikke spå om noget, men han lyder til at han glæder sig til at komme ud :yay

Held og lykke med fødslen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke for at slække på dit håb, men Jessie stod fast over 1 mdr før, og stod meget langt nede, og jeg havde også svage smerter og alligevel blev jeg sat igang 42+0 :(

Men håber da for dig at du kommer til at føde lidt før hvis du gerne vil :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i dog søde piger , der er ikke rigtig nogen ændringer i min situation , har stadig svage mens smerter i underlivet der går ned i benene ( som nærmest føles sovende / varme ) og MEGET tiltagene plukveer , og har sovet utrolig dårligt i nat , hvilket jeg aldrig plejer , ( har så godt et sove hjerte ) og ellers bare små kvalme og utilpas , håber faktisk lidt at han snart kommer ud til os , for jeg kan da virkelig ikke overskue at have det sådan har 3-5 uger endnu :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER