Banshee

Skulle da aldrig være gået tilt andlægen...

27 indlæg i dette emne

Har nu fået mit overslag fra tandlægen, men jeg forstår det ikke helt...

Der står patient: 5608,32 kr (det er selvfølgelig uddybet hvad de forskellige ting er) Og sygesikring: 920kr og til sidst Danmark: 0 kr.

Hvad skal jeg betale? 5600kr plus 920? Eller bare 5600?

Jeg er ret forvirret, men må prøve at ringe til dem i morgen.. Har kontaktet dentic i KBH og vil høre hvad de kan gøre det for - umiddelbart synes jeg det er dyrt at give mellem 740 og 1125 kr for en plastfyldning - også give 221 for bedøvelse oveni..

Det betyder bare at det fulde beløb er 6520 kr, og deraf skal du selv betale de 5600, og sygesikringen betaler de resterende 920 kr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det betyder bare at det fulde beløb er 6520 kr, og deraf skal du selv betale de 5600, og sygesikringen betaler de resterende 920 kr :)

Pyha, var lige bange for jeg skulle betale over 6000 kr..

Har lige skrevet til Dentic - kontaktede dem på deres hjemmeside for ganske kort tid siden, og de ringede og jeg har nu sendt min tandlæges tilbud til dem, også ville hun kigge på det..

Er lidt spændt på om de kan gøre det billigere, og om det så kan betale sig (man skal jo over broen osv). Min egen tandlæge vil gøre det over 2 gange nemlig, så allerede der bliver det jo 800kr i broen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER