Guest Smilla

Weeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

36 indlæg i dette emne

Hehe! 1000 tak piger!! Ai hvor er i søde! :D Super skønt at stå op til! :D Ja...det er den bedste beslutning ever! De havde ødelagt os alle havde de givet ham samkvem :(

PYYHHHHH!!!!!!!!!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe! 1000 tak piger!! Ai hvor er i søde! :D Super skønt at stå op til! :D Ja...det er den bedste beslutning ever! De havde ødelagt os alle havde de givet ham samkvem :(

PYYHHHHH!!!!!!!!!! :D

som jeg skrev i min første besvarelse her, så i disse sager, så er statsforvaltningen her jo, for at finde den bedste løsning og se på barnet tarv, og her har jeg indtil nu også kun oplevet statsforvaltningen som ret positive. Fordi det netop ser på barnets tarv (det er jo også dem, som afgøre i sidste ende, om folk er egnet som adoptivforældre)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad

Ej hvor er det bare dejligt Mette, så skal du ikke gå og bekymre dig mere om det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt for jer :glad Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fedt, tillykke med den fantastiske afgørelse :loveshower :loveshower :loveshower

Han kan da ikke være særlig interesseret i at se sin søn, når han ikke har tilbragt mere end 53 timer sammen med ham, i løbet af din søns første 3 ÅR :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt for jer alle at I ikke skal tænke mere på det

Sikke en ubehagelig situation at stå i

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fedt, tillykke med den fantastiske afgørelse :loveshower :loveshower :loveshower

Han kan da ikke være særlig interesseret i at se sin søn, når han ikke har tilbragt mere end 53 timer sammen med ham, i løbet af din søns første 3 ÅR :klap

Tak allesammen! :)

Nej vel? Det pointerede jeg også på det kraftigste på Statsforvaltningen, også at han kun har søgt om samkvem 3 gange i alt på 10 år...plus at vi nu har boet i dk 3 år + og først søger om samkvem nu....

Til alt det svarede han at han ikke havde chance...hvor han mener tid, fordi han er i Somalia 4 mdr om året og resten af tiden bruger han på at køre taxa i kbh :rolleyes:

Helt ærligt! Men de købte den heller ikke og det var et af punkterne til sagen faldt ud til vores fordel! :)

Det er faktisk på 10 år...eller siden jeg smed ham ud, da Jonas var 5 mdr gammel til nu de 53 timer er talt....53 timer på 10 år....tja...men han havde lavet en skrivelse til afgørelsen hvor han var gal og FORLANGTE at få samkvem,

fordi det var mig der havde dikteret ham hvad han skulle sige....hehe! Det er det faktisk ikke, jo jeg har fortalt ham konsekvenserne ved han sagde ja og ved at han sagde nej og Jonas har aldrig interesseret sig for ham som andre

børn gør. Men bio tænker ikke på Jonas' behov, kun sine egne...derfor tillader han sig at "forlange" at se ham! :s :wacko: Arhhmen jeg kan kun ryste på hovedet over det.

Nå, håber det var det!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke søde Mette.. Hvor er det fedt!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde Charlotte (nu jeg endelig fandt ud af hvem du er!! ;)) Ja det er så! :D Ahhhhh....Troede VIRKELIG ikke systemet fungerede, men lidt retfærdighed findes der dog alligevel! :)

Puha! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hoold da op Mette hvor er det bare en dejlig opdatering på en rigtig sørgelig historie :yay

Hvor er det rart at i nu - endelig - kan få helt ro på og ikke skal gå og frygte at han igen skriver til Jer :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hoold da op Mette hvor er det bare en dejlig opdatering på en rigtig sørgelig historie :yay

Hvor er det rart at i nu - endelig - kan få helt ro på og ikke skal gå og frygte at han igen skriver til Jer :box

Tak skal du have! Ja...det er slut, for nu....han kan som sagt sagtens søge igen....og igen, hvis han vil, lige til Jonas bliver 18 år gammel :wacko:

Så lidt ondt i maven har jeg altid... :( Men fedt linien blev lagt og han fik så han ku lære det!! :D Hihi!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER