pukimusen

Hvad skal man tænke

3 indlæg i dette emne

Ja vi har nu blevet inseminerede 2 gange, har haft projekt baby i ca 5 år har dog været gravid 2 gange på naturligvis men begge er endt med sa..

Jeg hos en gynækolog der hedder Henrik skensved Nogen der kender klinikken? lise som er jordmor hende som står for selve inseminering og hun er så sød og tryg at snakke med.. virkelig dejligt

MEN nu gjorde nogen af mine veninder mig opmærksomme på om det evt var klinikens behandlings metode der var noget galt med siden det ikke er lykkes endnu?

Jeg laver 1 fint æg hver gang, har fået 1.5 æl sprøjte og så lunitus 2 gange dagligt ( det er ekstra prostereogen som skal hjælpe med at holde på en evt graviditet. ?

Vi begge fejler ikke noget,manden har et sædkvalitet på ca 50 mil og ja jeg fejler ikke noget...

Hvad er normalen ? Er det virkelig normalt at blive gravid i første eller anden forsøg??

Vil meget gerne høre hvad i har hørt eller erfaringer med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er sikker på de ikke gør noget galt. Vi har været igennem 3 IUI forsøg nu og det er heller ikke lykkes. Men med Katrine lykkes det i 3 forsøg og med Sofie lykkes det i 5. Forsøg og med tvillingerne lykkes det i 3 forsøg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt sikker på de ved hvad de gør på klinikken :) Jeg blev først gravid i 7. IUI her anden gang og havde oven i hatten været i gennem både ICSI og IVF og fik lagt 2 rigtig fine æg op hver gang UDEN det lykkedes :( Manden havde 20 millioner oprensede :cell Men jeg blev bare ikke gravid... Først efter 7. IUI lykkedes det.. Så med vores mindste pige var vi igennem 9 forsøg i alt...

Så hold ud og tro på det nok skal lykkedes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER