Anna1980

er vildt lykkelig lige nu

8 indlæg i dette emne

Farmand har lige mærket junior for første gang. Junior plejer at holde op med at bevæge sig når farmand lægger sin hånd på mors mave. Vildt fantastisk følelse for mig at se farmands øjne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det er bare så stort, jeg fik næsten tårer i øjnene da det skete her selvom det kun varede et kort sekund :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så dejligt når det endelig lykkes :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja gjorde det samme stort gennem hele graviditeten, og det var bare så dejligt når han mærkede hende.

Der var ikke mange der fik lov at mærke hende mens hun lå derinde medmindre de havde god tålmodighed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Farmand har lige mærket junior for første gang. Junior plejer at holde op med at bevæge sig når farmand lægger sin hånd på mors mave. Vildt fantastisk følelse for mig at se farmands øjne

Åh,hvor er det dejligt for jer! :glad Vi har oplevet nøjagtig det samme herhjemme.- At der var liv og glade dage i maven, men så snart far nærmede sig lå vores pus næsten helt stille. :rolleyes Men endelig, for ca to uger siden, fik far lov til at mærke et spark og siden da er det bare gået derudaf! :wee Så dejligt, at være to om oplevelsen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

skønt for jer!!! her hjemme venter vi stadig men tålmodigheden er ik helt så god, jeg er heller ik så langt så ved slet ik om det bare er mig der mærker hende....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh hvor må det være skønt. glæder mig til vi kan mærke liv. men er kun i 11. uge så der går nok lidt tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER