Guest

Nu skal det være!

30 indlæg i dette emne

Nu vil jeg tilbage til den vægt jeg havde da jeg blev gift med min mand for 2 år siden. På grund af mange forskellige ting er min vægt de sidste to år stille og roligt steget. Jeg havde lige besluttet mig for at nu skulle jeg tabe mig da jeg fandt ud af at jeg var gravid og derfor blev det hele selvfølgelig sat på stand-by. Men NU skal det være!

Under graviditeten tog jeg 9,9 kg. på. Disse er væk igen, så jeg er tilbage på min før-graviditetsvægt. Nu skal de resterer kilo også bare væk. Jeg har først tænkt mig at begynde rigtigt i morgen, så der går jeg på vægten igen. Og så tror jeg at jeg vil være med i taberdysten herinde også for at få lidt motivation. Så vejedagen bliver fremover tirsdag kan jeg se :)

Jeg er inde på en side der hedder politi.dk hvor jeg har tænkt mig at taste mad, motion og lignede ind. Til at starte med kommer det nok primært til at være mad og drikke jeg fokuserer på og stille og roligt vil jeg tilføje motion. Jeg skal bare lige finde overskuddet til at motionere igen <_<

Vægtoversigt

Før-graviditet (13/12-10) 76,0 kg.

Slut graviditet (10/8-11) 85,9 kg. (9,9 kg. under graviditeten)

14/8-11 : 79,5 kg.

17/8-11 : 77,5 kg.

24/8-11 : 75,6 kg.

1/9-11 : 74,7 kg. Start vægttab.

8/9-11 : 74,1 kg. (-0,6 kg.)

13/9-11 : 74,6 kg. (-0,1 kg.)

20/9-11 : 73,8 kg. (-0,9 kg.)

27/9-11 : 72,4 kg. (-2,3 kg.)

4/10-11 : 72,5 kg. (-2,2 kg.)

11/10-11: 72,5 kg. (-2,2 kg.)

1/11-11 : 72,0 kg. (-2,7 kg.)

8/11-11 : 70,5 kg. (-4,2 kg.)

21/12-11: 68,7 kg. (-6,0 kg.) Første del mål

29/12-11: 68,4 kg. (-6,3 kg.)

Delmål 1: 70 kg. (BMI 24,8)

Delmål 2: 65 kg. (BMI 23,03)

Mål: 62 kg. (BMI 21,97)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det bare vildt du allerede er nede på din før graviditets vægt.. :respekt

Velkommen til herinde, dejligt at læse du også påtænker dig at være med i taberdysten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare vildt du allerede er nede på din før graviditets vægt.. :respekt

Velkommen til herinde, dejligt at læse du også påtænker dig at være med i taberdysten :)

Tak :)

Ja jeg tænker at taberdysten er en god måde at blive holdt til ilden på. Det forpligter jo en smule ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores delmål er også de samme :D

Og jeg vejede også 62 for 2 år siden. Skægt altså ^_^

Held og lykke med vægttabet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores delmål er også de samme :D

Og jeg vejede også 62 for 2 år siden. Skægt altså ^_^

Held og lykke med vægttabet.

Ja det er godt nok rimelig pudsigt :D

I lige måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom jeg primært vil koncentrer mig om min mad til at starte med får jeg alligevel gået nogen ture med barnevognen. I dag har jeg f.eks. været på posthuset. Det er en tur på 3,5 km. i alt og tog ca. 55 min. i alt inkl. stop og købe noget vand og tiden på posthuset :)

Jeg kan også allerede mærke nu at jeg er motiveret for normalt ville jeg have købt en sodavand i stedet for alm. vand, da jeg stoppede, men jeg tog mig selv i det og endte med en ren vand :rolleyes

Det kommer til at blive svært at skulle ligge især sodavand på hylden. Det er godt nok min store last. Men hvis jeg i det mindste kan skære det væk i hverdagen til at starte med vil det helt sikkert gøre meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. uge

Så er den første uge gået siden jeg startede projekt vægttab. Jeg har egentlig ikke rigtig gjort så meget for at tabe mig og jeg fik hellere ikke vejet mig tirsdag som var planer, men først i dag.

Jeg har tænkt lidt over hvad jeg har spist men der er desværre stadig røget en del usundt indenbords. Jeg har dog fået gået en del ok ture med barnevognen og det er nok det der har hjulpet mig lidt.

I den første uge her er der røget 600 g. af så det er jeg rigtig godt tilfreds med nu når jeg ikke har gjort det store :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da rigtig flot på en uge :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal da lige love for, at du lægger rigtig godt ud med dit vægttab :glad Hvor er det fedt og glæder mig til at følge din proces med at slippe af med det overskydende :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da rigtig flot på en uge :glad

Jeg skal da lige love for, at du lægger rigtig godt ud med dit vægttab :glad Hvor er det fedt og glæder mig til at følge din proces med at slippe af med det overskydende :balloons

Tak begge to :kram2 jeg er også rigtig glad for jeg troede egentlig det ville være gået den anden vej :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har valgt at jeg vil være med i taberdysten herinde og var derfor på vægten i morges. Det var ikke så positivt. Siden torsdag er der røget 500 g. på igen :( Jeg kan sagtens komme med undskyldninger overfor mig selv (bl.a. var barnevognen til reparation så gåture har der ikke været mange af), men jeg ved godt det er fordi jeg har drukket for meget sodavand og spidst slik.

Manden har lavet væddemål med nogen kollegaer om at tabe sig og de går i gang fredag, så der kommer han med på vognen. Det bør gøre det hele lidt nemmere. Og så er barnevognen kommet hjem igen så nu kan jeg også komme ud og gå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har valgt at jeg vil være med i taberdysten herinde og var derfor på vægten i morges. Det var ikke så positivt. Siden torsdag er der røget 500 g. på igen :( Jeg kan sagtens komme med undskyldninger overfor mig selv (bl.a. var barnevognen til reparation så gåture har der ikke været mange af), men jeg ved godt det er fordi jeg har drukket for meget sodavand og spidst slik.

Manden har lavet væddemål med nogen kollegaer om at tabe sig og de går i gang fredag, så der kommer han med på vognen. Det bør gøre det hele lidt nemmere. Og så er barnevognen kommet hjem igen så nu kan jeg også komme ud og gå :)

Det positive er jo at det så bliver nemmere at nå et godt resultat til taberdysten i næste uge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har valgt at jeg vil være med i taberdysten herinde og var derfor på vægten i morges. Det var ikke så positivt. Siden torsdag er der røget 500 g. på igen :( Jeg kan sagtens komme med undskyldninger overfor mig selv (bl.a. var barnevognen til reparation så gåture har der ikke været mange af), men jeg ved godt det er fordi jeg har drukket for meget sodavand og spidst slik.

Manden har lavet væddemål med nogen kollegaer om at tabe sig og de går i gang fredag, så der kommer han med på vognen. Det bør gøre det hele lidt nemmere. Og så er barnevognen kommet hjem igen så nu kan jeg også komme ud og gå :)

Det er jo hvad der sker ind i mellem og så længe at du ved hvad der er årsagen til, at du har taget lidt på, så kan du jo også lettere forhindre, at det sker til næste uge :) Og så bliver det nok også lidt mere motiverende, når manden hopper med på vognen :) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2. uge

Min vægt svinger op og ned i øjeblikket og denne uge er det heldigvis gået den rigtige vej :) I den her uge er der røget 800 g. :glad

Jeg har fundet ud af at min mens. formentlig også har spillet ind i sidste uge og det sammen med det usunde og ingen barnevogn i nogen dage har gjort at det var gået den forkerte vej med så meget.

Jeg har været lidt bedre til at holde mig fra det usunde men der ryger stadig en del indenbords, som der bestemt ikke burde. Tilgengæld er barnevognen kommet hjem igen og det gør jeg i det mindste kommer ud og gå nogen ture.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke du kaster kiloene af dig :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det vejedag igen og endnu engang er jeg bestemt godt tilfreds. Siden sidste uge er der røget 1,4 kg mere :glad

Hvordan jeg gør det ved jeg helt ærgerligt ikke, men glad er jeg :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det så sejt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Så blev det vejedag igen og endnu engang er jeg bestemt godt tilfreds. Siden sidste uge er der røget 1,4 kg mere :glad

Hvordan jeg gør det ved jeg helt ærgerligt ikke, men glad er jeg :glad

Rigtig flot :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så blev det vejedag igen og endnu engang er jeg bestemt godt tilfreds. Siden sidste uge er der røget 1,4 kg mere :glad

Hvordan jeg gør det ved jeg helt ærgerligt ikke, men glad er jeg :glad

Det er da fedt, som kiloene de forsvinder, sådan næsten helt af sig selv... Det er amningen skal du se - har hørt det kan udrette mirakler at have sådan en baby hængende i brysterne :P høhø... Ej det er super godt gået Lone - keep up the good work ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da fedt, som kiloene de forsvinder, sådan næsten helt af sig selv... Det er amningen skal du se - har hørt det kan udrette mirakler at have sådan en baby hængende i brysterne :P høhø... Ej det er super godt gået Lone - keep up the good work ;)

Tak :kram2

Jeg tror desværre du har ret, men håber at kunne holde det alligevel bagefter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes min vægt ryger op og ned i øjeblikket. I denne uge er der røget 100 g. på <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I denne uge siger vægten det samme som sidste uge og det er jeg godt tilfreds med. Jeg er i hvert fald glad for det ikke er gået den anden vej :) Samlet vægttab er stadig 2,2 kg.

Jeg var til 8-ugers-tjek i går og der fik jeg grønt lys til motion så det er rigtig dejligt :) Nu skal jeg bare finde tiden til det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER