Jeanette81

At bygge rede.

5 indlæg i dette emne

Nu er det sket... jeg kan ikke mere... jeg må... IGANG!!!! :lolhit Jeg fik sorteret ALT det drengetøj jeg har og fik pillet det fra der kan bruges til lillesøster. Fik bytte de store str. til pigetøj. Har farvet stofbleer, de kan jo godt genbruges bare i en anden farve ;)

Nå ja også så kom jeg til at shoppe ganske gangsk list igår :oops 3 bitte små body'er i hvis og lyserød samt små strømper med teksten " I'm a little girl" :bd

Hvad med i andre, begynder det ikke at krible? Vi har også et kontor der skal forvandles til et børneværelse, men jeg skal jo også have min barsel til at gå med noget, og jeg går jo fra om 6 uger!!! Det er bare lige om lidt :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hører måske ikke hjemme her, men kender godt kriblen, og det på trods af at jeg ikke er gravid. :rolleyes Er også lidt igang med at rydde kontoret med henblik på at forvandle det til børneværelse :P Så kan da absolut godt forstå, at det kribler i dig. Det må være dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha ja her har det kriblet længe :)

Jeg er vidst kommet til at købe en tremmeseng og sengerand/himmel :)

Så har jeg købt noget tøj og jeg har sorteret min datters babytøj og taget det fra der kan bruges til en dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det kender jeg alt for godt det der... Det har kriplet rigtig længe og det er træls når vi ikke ved hvad det er...

Men vi ahr da købt voksipose og i næste uge køber vi tremmeseng til junior, så lidt bliver der da købt...man kan jo også lige så godt købe det hen af vejen...

Skal lige have ryddet værelset hvor den store skal ind, så kan jeg begynde at indrette børneværelse... GLÆDER MIG... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uha, jeg kan love for at det kribler :whistling

Vi har lige været på ferie i USA, hvor vi altså ikke kunne stå for alt det billige tøj og tilbehør, så vi bestilte en kønsscanning - og det bliver en dreng :loveshower

Så vi kom hjem med en helt kuffert fyldt med lyseblå sager. Men jeg må vente lidt endnu med at indrette værelset, da min mand liiige skal have renoveret det hele først.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER