tazdiginez

Hvad sker der?

7 indlæg i dette emne

Jeg har en dag, hvor jeg bare kan sove og sove og sove! Udover det er mine hormoner en stor forvirring, jeg tuder over INGENTING (såsom at huset roder lidt)

Jeg har lige fået afvide i dag, at jeg har blærebetændelse og det piner mig!

Jeg har slemme plukveer og får ondt hver gang hun bevæger sig og nogle gange får jeg ondt ved endetarmen :s

jeg er ved at være træt af plukveer, smerter alle mulige underlige steder og kæmpemæssig halsbrand - samt tudeture og en kæmpemæssig træthed..

Sker der ikke snart noooooooget??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

trætheden er en del af din krops forberedelse til fødslen så vær glad for at du er træt...

mængden af noglehormoner stiger også i den sidste del af graviditeten mens andre falder.. der har du forklaringen på dit humør....

smerter ved babys bevægelser,er da bare et godt tegn, hun er livlig, og at hun er vokset som hun skal.. med hensyn til presset på endetarmen så er hun ved at arbejde sig ned af stille og roligt..

hvor lang tid har du været meget træt????

det hele skal nok gå men sørg for at få slappet godt af her de næste dage... mens hun går alt det forberedende arbejde inden du skal igennem selve fødslen, du får brug for alle de kræfter du kan skrabe sammen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik blæebetændelse omkring 14 dage før fødslen og jeg var oppe til tjek på hospitalet 3 gange i den tid fordi jeg havde det så dårligt. Jeg havde så ondt i min maven var træt og havde uro i kroppen. Jeg havde også rigtig mange plukveer. Jeg var SÅ træt af at være gravid. Det hjalp dog da jeg kom i behandling for blærebetændelsen! Håber snart at du får det bedre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er nok ved at presse sig godt nedad :goodluck

Ærgeligt med blærebetændelsen. Håber snart du får det bedre :kram2

Er det d. 2. september du har termin? (Jeg ved godt at det står ude i siden, men synes bare at du på et tidspunkt skrev en anden dato i din tråd) For så er der jo ikke længe til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle!

Jeg har termin d. 4. Og jeg kan mærke der sker noget - jeg har ikke sovet i nat. Jeg var lysvågen og da Jesper tog på arbejde imorges, havde jeg noget jeg tror der kunne være begyndende veer??

Plukveer der var enormt stærke og det føltes som om jeg havde min mens for fuld styrke igen.. :unsure

Jeg har så sovet fra kl. 6.00 imorges til kl. 12.00 og da jeg vågnede var drøet som om min lænd "krampede" og mine ben var urolige og det føltes som om de sov, selvom de ikke gjorde..

behandlingen for blærebetændelse starter i dag, så jeg håber at det vil hjælpe lidt på tissetrangen og svien..

men jeg kan bestemt mærke at der snart sker noget, for vejrtrækningsøvelserne bliver brugt flittigt herhjemme nu :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor spændende!!

Jeg sender masser af :bd i din retning!

Jeg håber at det hjælper og at I snart sidder med jeres datter i armene :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper på dig :bd :bd :bd :bd

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER